عضو خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تلاش دولتمردان برای عملیاتی‌سازی منویات مقام معظم رهبري گفت: یکی از لوازم توفیق دولت، بهره گیری از انتقادات و پیشنهادات کارشناسانه، سازنده و دلسوزانه است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام و المسلمین محمود عبداللهی"  ضمن گرامیداشت هفته دولت ابراز داشت: هفته دولت یادآور شهادت بزرگانی چون رجایی و باهنر است که همه تعهد و تخصص خود را در مسیر اهداف اسلام و انقلاب بکار گرفتند و با شهادت مظلومانه خویش، برای همیشه تاریخ، سربلند و ماندگار شدند.
 
وی با اشاره به این که رمز ماندگاری و موفقیت دولت‌ها، حرکت در مسیر اسلام و انقلاب و خدمت صادقانه به عموم مردم است، گفت: دولتمردان بکوشند که منویات مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان انقلاب را به خوبی عملیاتی کرده و از نصایح و اندرزهای بزرگان دین و علما و مراجع عظام تقلید، به خوبی بهره لازم را بگیرند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که هر کدام از دولت‌های گذشته، دارای یک سری نقاط ضعف و قوت بوده‌اند، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بکوشد که در مسیر خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم، از گذشته عبرت گرفته و سعی در رفع نقاط ضعف داشته باشد.
 
اين عضو مجلس خبرگان رهبری در پايان بر لزوم عنایت جدی دولتمردان به انتقادات و پیشنهادات کارشناسانه تاکید و خاطرنشان کرد: بی‌شک چنانچه در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ... به نقدها و پیشنهادات سازنده و دلسوزانه توجه شود، بسیاری از مشکلات رفع شده و امور سامان بهتری خواهد یافت.
 
منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار