رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت : برای رفع تمام نقط حادثه خیز محورهای مواصلاتی اعتباری معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان نیاز است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند، محسن زیبائیان گفت: برای اصلاح این نقاط در منطقه شهرک امام (ره) طرح تعریض و احداث باند کفدرو احداث شده که آسفالت آن در حال اتمام است.

وی ادامه داد: دو نقطه حادثه خیز سه راهی غنی آباد و سه راهی کرند در دست اقدام است که برای رفع تمام نقط حادثه خیز محورهای مواصلاتی اعتباری معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان نیاز است .

زیبائیان تاکید کرد: با توجه به بار ترافیکی این محورها بخصوص در فصل تابستان و ایام تعطیلات نوروزی، مسئولین استانی و شهرستانی در رفع این نقاط حادثه خیز مساعدت بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه افزود: با توجه به توسعه زیر ساخت ها و کمک به روستائیان محروم پروژه راه روستائی سرند به خدافرید در مسیر راه ارتباطی بشرویه به خدافرید و طبس به طول 5 کیلومتر در حال اجرا است.

زیبائیان ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این پروژه 400 میلیون تومان بوده که تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل یک کیلومتر آسفالت باقی مانده آن نیاز به اعتباری معادل 150 میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و کاهش عملیات ساخت و ساز شایسته است مسئولین شهرستان و استان برای تکمیل این مسیر مساعدت بیشتری کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه همچنین اعلام کرد: با تصویب احداث ساختمان راهدار خانه مرکزی، ساخت این ساختمان با اعتبار بالغ بر 90 میلیون تومان آغاز و در حال انجام است که با پیشرفت 80درصدی همراه بوده و برای تکمیل آن نیازمند پنجاه میلیون تومان دیگر است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.