"ميثم ابراهيمي"، خواننده جوان موسيقي پاپ كشورمان در برنامه "ساعت 25" از توليد آلبوم جديد خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، برنامه "ساعت 25" در بامداد 6 شهريور ميزبان "ميثم ابراهيمي" خواننده پاپ كشورمان بود. 

"ميثم ابراهيمي" كه ابتداي سال 92، آلبوم "نبض" را منتشر كرد،‌ در اين برنامه موسيقي محور گفت: براي اولين بار در مراسمي كه در اداره پدرم برگزار شده بود، اثري را خواندم و رئيس وقت سازمان عقيدتي ارتش، مشوق اصلي من شد. 

وي اظهار داشت: در خصوص اظهارات بسياري از افراد در خصوص شباهت صداي من با "سعيد شهروز"،‌ نكته قابل توجه اين است كه رنگ و جنس صداي من اينگونه است و با وجود اينكه اين خواننده از دوستانم است،‌ هيچگاه تصميم براي تقليد كردن از او را نداشته‌ام. 

وي تصريح كرد: من به خواندن موسيقي سنتي نيز علاقه داشته‌ام اما با پيش رفتن در اين مسير متوجه ‌شده‌ام كه موسيقي پاپ با خصوصيات من، هماهنگ‌تر است. 

"ابراهيمي" با اشاره به فعاليت جديد خود، گفت: هم‌اكنون مشغول جمع‌آوري آلبوم جديدم هستم و علاوه بر آن نيز مشغول توليد اثري براي يكي از برنامه‌هاي شبكه يك هستم كه آهنگسازي آن بر عهده "ميلاد ترابي" و ترانه آن را "علي بحريني" سروده است. 

اين خواننده پاپ اظهار داشت: در روند توليد يك آلبوم صبر كردن و توكل بر خدا، اهميت بسزايي دارد زيرا براي توليد هر يك از قطعه‌هاي يك آلبوم، به طور ميانگين 5 نفر درگير مي‌شوند. 

وي افزود: در زمينه توليد آثار ماندگار، مي‌توان آثاري را توليد كرده كه هميشه شنيده شود و مردم آن را دوست داشته باشند همان طور كه قطعه‌هاي "وطنم" و "خونه فيروزه‌اي" كه به ترتيب در سال‌هاي 85 و 87 توليد شد هنوز هم مخاطب خود را داشته و براي مردم جذابيت دارد. 

"ابراهيمي" خاطر نشان كرد: يك اثر موسيقايي همانند مثلثي سه ضلعي است كه رأس اصلي آن را ترانه و كلام تشكيل مي‌دهد. 

در "ساعت 25" ششمين روز از شهريور، "ميثم ابراهيمي" همچنين بخش‌هايي از قطعه "درد و دل" را به طور زنده اجرا كرد. 

همچنين پخش قطعه‌هاي "خونه فيروزه‌اي"، "نبض"، "ته تنهايي" و "درد و دل" با صداي "ميثم ابراهيمي"، "هواي تو" مهدي يراحي،‌ "بخند" رضا صادقي، "نسيم وصل" همايون شجريان و "ايران" زنده ياد محمد نوري از ديگر بخش‌هاي اين برنامه را تشكيل مي‌دهد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
البومشون نبض بود نه بغض
آخرین اخبار