مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان تهران از طرح ضربتی برخورد جدی بازرسان ادارات کل فنی حرفه ای و اداره اماکن نیروی انتظامی با آموزشگاه های مهارت آموزش بدون مجوز رسمی خبر داد.

حمید رضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه در کنار فعالیت موسسات و مراکز کار آموزی آزاد مجاز در کشور شرکت ها، واحدهای بدون اخذ مجوز  و برنامه های سازمان دهی ش ده اقدام به کلاهبرداری با ارائه آموزشهای بی کیفیت وزیر زمینی می کنند.

وی در ادامه به ضرورت هوشیاری خانواده در این خصوص اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این مراکز غیر مجاز با دادن وعده های واهی از جمله ارائه ارزان و قیمت آموزشهای مهارتی و سریع بودن آن و ارائه مدرک مهارت در کوتاهترین  زمان ممکن سعی در  فریب خانواده و افراد جویای کار دارند از تمامی افراد و خانواده ها می خواهیم با دقت  نسبت به مراجعه خود به  مراکز آموزشی اقدام کنند تا در دام این کلاه برداران نیفتند.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: از سازمان آموزش فنی  و حرفه ای و ادارات کل این  سازمان نشست هاي  به منظور برخورد با فعالیت این گونه مراکز صورت گرفته که با اعزام بازرسان ویژه به منظور شناسایی این مراکز و پلمپ  از سوی اداره کل اماکن نیروی انتظامی با متخلفان برخورد خواهند شد./

برچسب ها: حرفه ای ، مجاز ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار