ارتش سايبري سوريه روزنامه‌هاي نیویورک تایمز و هافينگتون پست و سايت توئيتر را هدف قرار داد

هکرهاي ارتش الکترونيکي سوريه شب گذشته به دومين سايت تويتر حمله کردند و آن را تحت کنترل گرفتند اين در حاليست که هکرهاي ارتش سايبري سوريه همچنين مسئوليت حمله روز سه شنبه به سايتهاي روزنامه هاي نيويورک تايمز و هافينگتون پست را برعهده گرفته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در بيانيه اي که در اين سايت منتشر شده آمده است هکرها موفق به تغيير داده هاي مربوط به دامنه آن شده اند. 

مسئولان شرکت اعلام کرده اند در جريان اين حمله قرار دارند و براي حل مشکل اقدام مي کند. آنها توضيحات بيشتري در اين خصوص نداده اند.

مشکل در وب سایت این روزنامه از ساعت سه بعدازظهر روز سه‌شنبه آغاز شد. پس از آن مسئولان نیویورک‌تایمز در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کردند در تلاش برای بازگرداندن وب‌سایت هستند. یک مشکل فنی هم در ۱۴ اوت، وب‌سایت نیویورک‌تایمز را از دسترس خارج کرده بود.

خبرنگار شبکه بی بی سی گزارش داد، در مدتی که وب‌سایت در دسترس نبود، نیویورک‌تایمز مطالبش را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر می‌کرد و همچنین تويیت می‌کرد. بخش‌هایی از وبسایت این روزنامه سه ساعت بعد دوباره در دسترس قرار گرفتند.

روزنامه نیویورک‌تایمز در ماه ژانویه گذشته هم اعلام کرده بود که پس از انتشار گزارشی درباره ثروت خانواده "ون جیابائو"، نخست‌وزیر پیشین چین، هک‌کنندگان توانستند به وبسایت آن دسترسی پیدا کنند و گذرواژه ۵۳ نفر از کارمندانش را بدزدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار