شهردار منطقه 4 گفت: تاکنون بیش از 75 درصد آراء کمیسیون ماده صد اجرا شده است و در صدد اجرای 100 درصدی این آراء در این منطقه هستیم.


حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این استفاده از نرم افزار ماده صد موجب افزایش در سرعت پاسخگویی به پرونده های ماده صد شده است و نواحی باید با دقت بیشتر این سیستم را فرا گرفته و با جدیت در اجرایی شدن آن تلاش کنند.

شهردار منطقه 4 با اشاره به نوپا بودن این نرم افزار ادامه داد: استفاده از این نرم افزار سوء استفاده های احتمالی از پرونده ها را کاهش می دهد و به صورت آن لاین در دسترس همگان قرار دارد.

در ادامه دکتر نگهبان مدیر کل کمیسیون ماده صد شهرداری تهران تصریح کرد:کارهای بسیار بزرگ فرا منطقه ای چون باغ پرندگان، اراضی جنگلی تلو در این منطقه انجام شده که بی نظیر است و جای تشکر از زحمات مدیریت شهری منطقه 4 دارد.

وی با اشاره به سیاست موفق ناحیه محوری در کاهش تخلفات ساختمانی اظهار داشت: با اقدامات مطلوبی که با همکاری نواحی 9 گانه منطقه در اجرای آرای ماده صد صورت گرفته است، خوشبختانه شاهد کاهش تخلفات ساختمانی در این منطقه بوده ایم.

نگهبان در ادامه از افزایش رسیدگی به پرونده های اداری و تخلف در کمیسیون ماده صد  دیوان عدالت اداره خبر داد و بیان کرد: با نصب نرم افزار جدید در مناطق سرعت پاسخگویی و رسیدگی به این گونه پرونده ها افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

در ادامه عرفانیان رئیس اجرای احکام منطقه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص آراء کمیسیون ماده صد پرداخت و خاطر نشان کرد: طبق آمار موجود در سامانه کمیسیون ماده صد، تاکنون 21 هزار و صد و نود و چهار پرونده برای منطقه 4 رای صادر شده است که از این تعداد 15 هزار و نهصد و شصت و هفت فقره پرونده اجرای رای شده است./ف

برچسب ها: شهردار ، کمسیون ، کریمیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار