جانشين معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 12، از ساماندهي پايانه هاي تاكسيراني اين منطقه خبر داد.

جمالي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: اجراي طرح ساماندهي و نگهداري پايانه هاي تاكسيراني منطقه 12 در دستور كار معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: پايانه هاي تاكسيراني منطقه 12 به منظور تهسيل در امر حمل و نقل عمومي با سرويس دهي مناسب و رفاه حال شهروندان ساماندهي خواهد شد.  
 
جمالي با اشاره به نحوه اجراي اين طرح گفت: اين طرح با ساماندهي و نگهداري پايانه هاي تاكسيراني منطقه 12، پايانه تاكسيراني شوش در ميدان شوش و پايانه تاكسيراني امام خميني(ره) در ميدان امام خميني(ره) اجرا مي شود.  
 
وي با اشاره به اقدامات اجرايي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 12 گفت: اجراي طرح ساماندهي و بهسازي جدول مياني خيابان شوش شرقي حد فاصل خيابان يزدي تا 17 شهريور با متراژ 700 متر طول،‌عرض 1 متر و 700 متر مربع با اعتبار 300 ميليون تومان از اقدامات اجرايي معاونت حمل و نقل ترافيك منطقه 12 است.  
 
جمالي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري منطقه 12 افزود: اجراي طرح مسقف نمودن پايانه فياض بخش كه هم اكنون در مرحله عقد قرارداد است از اقدامات ديگر و برنامه هاي آتي شهرداري منطقه 12 است. /
برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار