با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید شاهد ارائه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در نمایشگاه های مختلف هستیم که با استقبال بسیاری مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دفتر و نوشت افزار که وسیله اصلی تحصیل دانش آموزان است در روزهای نزدیک به آغاز سال تحصیلی جدید بیش از پیش رخ نمایی می کند.

ما در سال های گذشته شاهد استفاده از نمادهای غربی و غیراسلامی بر روی لوازم التحریر دانش آموزان کشورمان بودیم به گونه ای که در بسیاری از موارد با انتقاد شدید کارشناسان مواجه می شد و گه گاه شاهد اعتراض به تولید این لوازم التحریر ها بودیم اما چند صباحی است که بازار لوازم التحریر اسلامی و ایرانی گسترده شده  و تولید آن نیز افزون از گذشته صورت گرفته و توانسته جایگاه خوبی را برای خود بین دانش آموزان پیدا کند.

لوازم التحریرهایی با نمادهای اسلامی و ایرانی بر گرفته از تصاویر شهدای هسته ای و قهرمانان ملی کشور و استفاده از تصاویری متناسب با کودک ایرانی و فرهنگ ایرانی که جایگزین نمادهای غربی مثل باربی باب اسفنجی و ... شده است.

اما در این روزها که به آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک می شویم لوازم التحریر اسلامی و ایرانی در مناطق مختلف تهران به صورت نماد شده در دسترس عمومی قرار گرفته تا با عرضه این لوازم التحریر دانش آموزان با فرهنگ ایرانی و اسلامی بیشتر آشنا شوند هم راه نفوذ نمادهای غربی بسته شود.

با ورود به این نمایشگاه ها شاهد غرفه هایی هستیم که در آن محصولات ارائه می شود که  نه تنها خالی از هر گونه نمادهای غربی بوده بلکه مزین به تصاویر شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس شهدای هسته ای کشور و دانش آموزان محجبه می باشد که رنگ آمیزی و جذابیت بسیاری داشته و توانسته در بین دانش آموزان جایگاه ویژه ای پیدا کند.

طراحی الگوهای بومی با نمادهای اسلامی و ایرانی خوشبختانه مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.