هادی علیزاده پورنیا ملی پوش وزن 74 کیلوگرم تیم فرنگی با آسیب دیدگی از ناحیه زانو مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،هادی علیزاده که در مسابقات دانشجویان جهان با کشتی های قابل قبول و کسب مدال نقره توانست نظر کادر فنی را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی 2013 بوداپست جلب کند در حین تمرینات آماده سازی با آسیب دیدگی از ناحیه زانو روبرو شده است.
 
کادر فنی تیم فرنگی که بنا به دلایل مختلف ملی پوشان المپیکی را برای حضور در مسابقات جهانی در اختیار ندارد پس از عدم امکانات و اوضاع نامطلوب تغذیه در اردوی تیم ملی با دردسرهای عدیده ای روبرو شد و تازه داشت شرایط مساعد می شد که این روزها مصدومیت علیزاده باعث شده مشکلات آنها وارد مرحله جدیدی شود، از طرفی آنها با وضعیت موجود در کشتی فرنگی نفر جایگزین آماده ای را در وزن 74 کیلوگرم در اختیار ندارد.
 
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دراین باره به خبرنگار ما گفت: گویا قرار نیست مشکلات ما به پایان برسد چرا که از همان ابتدا که در تیم ملی قبول مسئولیت کردم همواره با کمبودهایی مواجه بودیم.
 
بهرام مشتاقی ادامه داد: از بی مهری و کم لطفی مربیان و پیشکسوتان کشتی گرفته تا کمبود امکانات در خانه کشتی، در شرایط فعلی هم که مصدومیت یکی از فرنگی کارانی که به موفقیتش در مسابقات جهانی امید فراوانی داشتیم تا اندازه ای برای ما مشکل ساز شده است، در هر صورت بد شانسی های فرنگی کاران تمام شدنی نیست.
 
وی درباره وضعیت فعلی هادی علیزاده اظهار داشت: علیزاده  در موقع تمرین روی فن بارنداز از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد به گفته خودش مشکل خاصی نیست و می تواند به مسابقات جهانی برسد، من هم اعتقاد دارم می توان روی او حساب کرد اما در نهایت منتظر نظر نهایی پزشک تیم هستیم.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 در پاسخ به این سوال که در صورت حاد بودن مصدومیت علیزاده آیا فرد جایگزینی را کادر فنی مد نظر دارد گفت: چند گزینه را مورد ارزیابی قرار دادیم، حتی قصد داشتیم یکی از ملی پوشان المپیکی را نیز به اردو دعوت کنیم تا از وضعیت آمادگی اش با خبر شویم اما باخبر شدیم در وضعیت ایده آلی قرار ندارد.
 
وی تاکید کرد: باور کنید دستمان خالی است و از همه مهمتر آنکه زمان هم نداریم، در هر صورت پس از تشکیل شورای فنی و با صلاحدید کادر فنی در این خصوص بهترین تصمیم را خواهیم گرفتت.
 
مشتاقی در خصوص وضعیت و امکانات اردو نیز اظهار داشت: با تلاشی که مسئولان فدارسیون در جهت تامین منابع مالی انجام می دهند مشکلات برطرف شده و خوشبختانه بچه ها به لحاظ تغذیه با کمبود روبرو نیستند، البته باور کنید همچون یک مسئول تدارکات خودم از نزدیک کارها را پیگیری می کنم.
 
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خاطرنشان کرد:کمتر از 20 روز دیگر مسابقات جهانی 2013 آغاز می شود،هر چند مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم اما همه اعضای تیم هم قسم شدیم که هرچه در توان داریم  رو کنیم تا در نهایت تیم ایران بهترین عنوان را در این مسابقات کسب کند و امیدورام در این راه دوستداران کشتی ما را تنها نگذارند./مح
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.