مدير اداره بازيافت شهرداري منطقه 18، از بر پايي نمايشگاه بهترين‌ها از دور ريختني‌ها در پرديس، فرهنگي، هنري و ورزشي شهيد مختار سليماني در اين منطقه خبر داد.

جودکي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: نمايشگاه بهترين‌ها از دور ريختني‌ها در هفته اول شهريور ماه سال 92 به مدت يک هفته در پرديس، ، فرهنگي، هنري و ورزشي شهيد مختار سليماني بر پا مي‌شود.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين نمايشگاه کليه آثار شرکت‌کنندگان در غالب نقاشي، کاردستي و روزنامه ديواري به مدت يک هفته در معرض ديد عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.
جودکي با اشاره به نحوه‌ي برپايي اين نمايشگاه گفت: همزمان با برپايي اين نمايشگاه کارشناسان اداره بازيافت و تفکيک زباله مواد، اطلاعات جامعي را در ارتباط با اهميت موضوع بازگشت مواد به چرخه توليد به شهروندان ارائه مي‌دهند.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري مراسم اختتاميه نمايشگاه بهترين‌ها از دورريختني‌ها با حضور مسئولان و مديران شهرداري منطقه 18 با اهداي هدايايي به رسم ياد بود به برگزيدگان اين نمايشگاه از اقدامات اجرايي اين طرح است.
جودکي در پايان با اشاره به طرح‌هاي ديگر شهرداري منطقه 18 افزود: اجراي طرح آموزش چهره به چهره بازيافت توسط کارشناسان اداره بازيافت در مقابل منازل  شهروندان، مساجد و اماکن عمومي به منظور ترويج فرهنگ بازيافت از طرح‌هاي ديگر شهرداري منطقه 18 است./ف
برچسب ها: شهرداری ، فرهنگی ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار