اعضای تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ معترض هستند و بیانیه ای برای اعلام کسر امتیاز صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال مدعی شدند که کسر یک امتیاز از این تیم به ضرر این تیم است و ثمر و نتیجه ای را نیز به دنبال ندارد زیرا استقلال دراین مورد با عدم همراهی مسئولان رو به رو شده است و به همین دلیل قرار است یک امتیاز از آبی ها کسر شود.

گفتنی است؛ شرایط به گونه ای است که آبی ها درخصوص کسر یک امتیاز قصد دارند اقدامات جدی انجام دهند و از طرفی شرایط این تیم منوط به شکایت و ارائه رأی نهایی است.

شایان ذکر است ، آبی ها مدعی شدند که کسر یک امتیاز که از این تمی در حالی صورت می گیرد که آنها قربانی اعتراض ها شدند و با کسر این یک امتیاز نیز جو استادیوم ها از فحاشی و اتفاقات حاشیه ای پاک نمی شود.

گفتنی است ، آبی ها راضی به کسر یک امتیاز نیستند و این موضوع را به صورت رسمی اعلام کردند.

با این حواشی جو استقلال به هم می ریزد

مجتبی جباری هافبک سپاهان با شرایط خاصی قرار است این تیم را ترک کند و صحبتها در خصوص وی زیاد است.

در حالیکه وی عنوان کرده است: قصد ندارد به فوتبال بازی کردن ادامه دهد بحث خصوصی که تیم استقلال مطرح و عنوان شده است اما مسئولین این تیم رضایت به بازگشت وی ندارند و حتی عنوان شده است که خریدهای استقلال در لیست وی کامل و تکمیل است و نیازی به این بازیکن نیست.

شایان ذکر است: این بازیکن در حالی از تیم استقلال جدا شد که این شرایط وی را دچار مشکلات بسیار زیادی کرده است.

گفتنی است: مسئولین تیم استقلال در این خصوص اعلام کردند که بحث حضور جباری در استقلال و مباحث مربوط به وی در تیم عنوان نشود زیرا با این مسائل حاشیه ای جو تیم به هم می ریزد و استقلال دچار مشکلات جدی می شود. به همین دلیل نباید مسائل بیرون تیم که مربوط به استقلال و موفقیت تیم نمی شود در استقلال مطرح و عنوان شود زیرا به نفع استقلال نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار