جانشین نمایندگی ولی فقیه گفت: در نیروی زمینی سپاه به بحث آموزش با هدف ارتقای سطح علمی و فکری کارکنان در جهت بصیرت افزایی توجه جدی شده و هم اکنون نیز مراکز آموزشی نیروی زمینی بسیار فعال‌اند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام‌والمسلمين عبدالله حاج‌صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در همایش مسئولین نمایندگی ولی فقیه نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس، طی سخنانی از عملکرد مجموعه این نمایندگی تقدیر کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مجموعه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه انسجام در این مجموعه است که برکات فراوانی را برای سازمان به همراه داشته است.

حاج‌صادقی توجه به مباحث آموزشی را از دیگر ویژگی‌های نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی خواند و اظهار داشت: در نیروی زمینی سپاه به بحث آموزش با هدف ارتقای سطح علمی و فکری کارکنان در جهت بصیرت افزایی توجه جدی شده و هم اکنون نیز مراکز آموزشی نیروی زمینی بسیار فعال‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تعامل سازنده نمایندگی با مجموعه فرماندهی را از دیگر ویژگیهای برجسته نیروی زمینی سپاه برشمرد و افزود: نگاه مثبت فرماندهان و مسئولین در نیروی زمینی سپاه موجب برقراری تعاملات سازنده و پیشرفت در کارها می‌شود.

حاج‌صادقی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ترویج فرهنگ قدرشناسی از نعمتهای الهی در بین نیروهای انقلاب گفت: شکر نعمت به دیدن نعمت، دیدن صاحب نعمت و ادای حق نعمت است.

وی با استناد به داستان قوم بنی اسرائیل در قرآن کریم بزرگترین آفت هر نعمتی را قدرناشناسی از آن نعمت خواند و تصریح کرد: عامل اصلی همه بدبختی‌های بنی اسرائیل این بود که قدرشناس نعمتهای الهی نبودند و باید توجه داشته باشیم که این از سنتهای الهی است که دامنگیر همه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار