سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: مقایسه نتایج یک نیم نسبت به فصل گذشته کار حرفه ای نیست، تغییرات بزرگی در شهرداری ساوه بوجود آمده است.

سیدمهدی ابطحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اساس برنامه ریزی هایم برای هدایت شهرداری ساوه بومی گرایی بود بر همین اساس تاکنون تنها بازیکنان بومی موردنظر به ترکیب اضافه شده اند و بازیکنی از خارج ساوه در تیم جایی نداشته اند. با توجه به تمریناتی که انجام گرفته و شناختی که از بازیکنان داشته ام تا پایان هفته 2 بازیکن دیگر نیز به ترکیب اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: 2 بازی تدارکاتی که با گیتی پسند انجام شد به افزایش شناختم از تیم انجامید. پس از این دیدار برای از بین بردن نقاط ضعف تمرینات زیادی را با تیم انجام دادیم حالا وقت آن است که به بررسی وضعیت تیم بپردازم که رویارویی با شهید منصوری در ساوه بهترین زمان برای دستیابی به این مهم می باشد.

ابطحی در ادامه بیان داشت: در صورتیکه شخصی به صورت حرفه ای در ورزش فعالیت کند به این امر پی می برد که نباید عملکرد یک تیم را نسبت به نتایجش در فصل قبل مقایسه کرد. من در شهرداری ساوه برنامه جدیدی را پیش گرفته ام، حضور 16 بازیکن بومی در یک تیم که به مصاف مدعیان لیگ برتر می رود، کار بزرگی است که از پس انجام آن بر آمدیم. البته این بازیکنان تاکنون عملکرد مطلوبی داشته اند.

البته در کل فوتبالیست های ساوه ای قدرت بدنی بالایی ندارند اما تاکنون این فاکتور را تا حد 30 درصد پیشرفت داشته، معتقدم تا نیم فصل بازیکنان به شرایط آرمانی خود خواهند رسید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار