منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: قالیباف شاخص ترین گزینه در بین پیشنهادهای هم اصولگرایان و هم اطلاح طلبان است که شانس بیشتری را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبد المقیم ناصحی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شاخص ها و معیارهای در نظر گرفته شده برای انتخاب شهردار از مجموع اصولگرایان و اصلاح طلبان شامل 4 محور، و چند بند و ماده است که می توان از مهمترین آنها ولایت مداری، داشتن مدیریت اجتماعی و جهادی، شناخت شهر تهران، مردم مداری و روحیه انتقاد پذیری اشاره کرد.

اين عضو شورای سوم و منتخب شورای چهارم در ادامه خاطر نشان کرد: شهر تهران یک شهر معمولی نیست و به عبارت دیگر ایران کوچکی است که با همه شهرهای کشور متفاوت است و شهردار آن قطعا باید مدیریت اجرایی و تجربه طولانی مدت داشته باشد و به طبع آن کارهای اجرایی مشهود و ملموس در کارنامه کاری اش قابل مشاهده باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی  با اشاره به آنکه برنامه باید جایگزین رابطه شود اظهار داشت: برای انتخاب شهردار باید به برنامه ها و تدابیر آینده او نگاه کرد و با رابطه نمی توان شخصی را برای شهری با عظمت تهران انتخاب کرد.

وی ادامه داد: آنچه قطعا در بین منتخبین تا امروز وجود داشته آن است که نگاه سیاسی نباشد و همه در صدد آن هستند که به تعهد خود در برابر مردم عمل کنند تا شخصی را برگزینند که توان انجام کارهای خدماتی ، عمرانی، محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی و به ویژه مسائل دینی در شهر را داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصحی خاطر نشان کرد: در بین گزینه هایی که هم در بین اصلاح طلبان و هم اصول گرایان مطرح است از همگی آنها شاخص تر در حال حاضر قالیباف است که شانس بیشتری را به خود اختصاص داده است. /ل
برچسب ها: ناصحی ، قالیباف ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار