دكتر فرهاد دانشجو رييس دانشگاه آزاد اسلامي در پيامي براي سيزدهمين كنفرانس بين المللي سيستم هاي فازي ايران اظهار داشت اين دانشگاه از هيچ تلاشي براي تحقق سيايست هاي ارتقاي كيفي،علمي و پژوهشي در سطح ملي و بين المللي فروگذار نمي كند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران دكتر فرهاد دانشجو در پيامي براي سيزدهمين كنفرانس سيستمهاي فازي اظهار داشت: باعث افتخار است دانشگاه آزاد در راستای تحقق اهداف بلند علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران و دستورات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و گسترش علمی میزبان دانشمندان ،پژوهشگران ، استادان و دانشجویان برجسته علم فازی در داخل و خارج از کشور می باشد .

وي در ادامه افزود: این دانشگاه به منظور تحقق سیاست ارتقای کیفی ، علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی منطبق با استانداردهای جهانی از کلیه تلاش ها و فعالیت های علمی و پژوهشی به طور همه جانبه از لحاظ مادی و معنوی حمایت نموده و از تمام ظرفیت های دانشگاه در این زمینه بهره می گیرد.

دانشجو در پايان خاطر نشان كرد: از آن جایی که علم فازی در زمره علوم بنیادی و میان رشته ای است ، بی شک این همایش موجب افزایش شور و نشاط در عرصه علم و فناوری در اساتید، محققین و دانشجویان دانشگاه های کشور در رشته های مختلف خواهد گردید ./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، علم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار