مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم در حکمی مدیر رسانه تیم فوتسال این باشگاه را برای بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که ماهان تندیس از امسال به عنوان جانشین تیم صبا نماینده قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران یعنی لیگ برتر برابر حریفان لیگ برتری به میدان می‌رود، چند تغییر در این تیم ایجاد شده و مدیر رسانه‌ای این تیم نیز معرفی شد.

فوتسال قم از سال‌های پایانی دهه 1370 و آغاز دهه 1380 که با تشکیل کمیته فوتسال در فدراسیون فوتبال استارت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در کشور زده شد با نام‌های متعددی همچون فراز، ارم کیش، کیش‌ایر و صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته است.

از امسال نیز به دنبال واگذاری امتیاز تیم فوتسال صبای قم از سوی این باشگاه به مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس قم، نماینده فوتسال استان قم با نام جدید ماهان تندیس قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان به میدان می‌رود.

در این سال‌ها همچنین نفرات متعددی به عنوان مدیر یا سرپرست نمایندگان فوتسال قم فعالیت کرده‌اند، حالا در یکی از تغییرات جدید در تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، محمدجعفر عابدی پیشکسوت و یکی از مربیان جوان فوتبال و فوتسال قم و کشور به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر کشور معرفی شده است.

عابدی در دوران فوتبال خود سابقه عضویت در تیم‌های فوتبال پرسپولیس و میلادی قم را دارد و بازوبند کاپیتانی پرسپولیس قم را نیز بر بازو بسته است، ضمن اینکه عابدی در دیدار تیم‌های استقلال تهران و میلادی قم در سال 1376 که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و هدایت تیم استقلال را مرحوم ناصر حجازی بر عهده داشت، زننده تک گل برتری میلادی قم برابر استقلال تهران بود./س

برچسب ها: قم ، عابدی ، مدیر ، رسانه ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.