نخستین دوره مسابقه های دارت رنکینگ کشور در سالن دارت سرزمین بازی های مشهد با استقبال چشمگیر دارت اندازان کشور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در نخستین دوره از مسابقات رنکینگ کشوری فصل 92-93 بیش از 200 بازیکن دارت انداز از استانهای مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی آزاد و به صورت انفرادی و بازی 501 امتیازی (سه لگ از 5 لگ دبل پایان ) حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، ابتدا بانوان دارت انداز در 32 گروه 3 نفره در 16 ایستگاه دارت مسابقاتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از هرگروه نیز دو نفر به جدول تک حذفی راه یافتند . در پایان پس از حدود 8 ساعت مسابقه سرکار خانم سونیا جرجانی بازیکن با اخلاق استان گلستان بر سکوی قهرمانی تکیه زد و پس از وی سرکار خانم اطهر عابدینی مقام دوم را به خود اختصاص داد. طبق آیین نامه مسابقات برای مشخص شدن نفر سوم رقابتی صورت نگرفت و خانم ها زهرا یزدان خواه و مریم حاجی پور به ترتیب از استانهای خراسان رضوی و گیلان به طور مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.

این گزارش می افزاید: مسابقات رنکینگ کشوری در بخش آقایان با شرکت 117 ورزشکار در 32 گروه 3 و 4 نفره در همان مکان کار خود را آغاز کردند که پس از 10 ساعت فشرده به کار خود پایان داد.

آقای داریوش خورشیدی جوان جویای نام شیرازی در غیاب شاهین حسینی قهرمان شیرازی سال گذشته کشور توانست با شکست علیرضا شایق بازیکن یزدی لیگ برتر کشور در این دوره از مسابقات به مقام اول دست پیدا کند و آقایان کامبیز حافظی و محمد ناظریه هر دو از استان سمنان نیز به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست پیدا کنند.

گفتنی است به گفته کلیه ورزشکاران این رقابت ها چه از نظر کمی و چه کیفی یکی از مسابقات خوب محسوب می شود که میزبانی عالی کمیته دارت استان خراسان رضوی بر غنای هرچه بیشتر این مسابقات افزود.

دور دوم این مسابقات به میزبانی استان مرکزی (اراک) در تاریخ 27 مهرماه سالجاری برگزار می شود.

لازم بذکر است در حاشیه رقابت های رنکینگ کشوری در مشهد، دومین گردهمایی مسئولان استانی دارت کشور در سال جاری نیز برگزار شد./زر
برچسب ها: دارت ، رنکینگ ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار