دو مرد که متهم اند با نیت سرقت دو تن برنج مردی را در یک گاوداری به قتل رسانده اند و جسدش را در گودالی پنهان کرده بودند با حکم دادگاه به اشد مجازات محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این دو نفر به نام های رحمان و علی متهم اند روز 13 آبان ماه سال 87 با همدستی دو نفر دیگر به نام های حسین و وحید مردی برنج فروش بنام ذبیح را به بهانه خرید برنج هایش به گاوداری دورافتاده ای در شهریار کشانده اند.

تحقیقات در خصوص متهمان نشان داد آنها ابتدا دست و پای ذبیح را طناب پیچ کرده و سپس برنج هایش را به مکان دیگری منتقل کرده اند و در ادامه رحمان و علی وی را با ضربه به سرش به قتل رسانده و جسد را در گودالی پنهان کرده اند.

با تکمیل تحقیقات در این خصوص پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و رحمان و علی در دفاع از خود اتهام قتل را گردن یکدیگر انداختند.

در چنین شرایطی قضات دادگاه وارد شور شدند و صبح امروز رای خود را صادر کردند. بر اساس این حکم رحمان بعنوان عامل اصلی قتل ذبیح شناخته و به قصاص، 174 ضربه شلاق و رد مال و علی نیزبه تحمل 25سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرقت ، مجازات ، گاوداری ، قتل ، جسد ، برنج ، طناب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار