رهبر معظم انقلاب در دیدار پاياني خود با اعضاي دولت دهم توصیه‌هايی به آنان داشتند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، قرار است اولین دیدار رئيس جمهور و اعضاي دولت تدبیر و امید با رهبر معظم انقلاب، پس پیروزی دکتر روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل کابینه، امروز (چهارشنبه) برگزار شود.

به همین مناسبت، محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدارشان با دولتمردان کابينه يازدهم پيش از پايان زمان مسئوليت آنان در زیر آمده است:



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت دولت دهم در هفته دولت سال 91 ، كار و تلاش شبانه‌روزی و بسیار پرحجم، و برجسته‌كردن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخل و خارج را از ویژگی‌های تحسین‌برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاش‌های آقای احمدی‌نژاد و همكاران وی صمیمانه قدردانی كردند.

ایشان گزارش‌های اعضای دولت در این جلسه را نمایی از كارها و خدمات انجام‌شده خواندند و افزودند: لازم است این گزارش‌ها به اطلاع مردم برسد.

رهبر انقلاب با اشاره به تلاش برخی مخالفین، رسانه‌های خارجی و برخی‌ها در داخل برای نادیده‌گرفتن تلاش‌های دولت افزودند: بعضی حتی كارهای ملموس دولت را نیز انكار می‌كنند، اما مهم این است كه تلاش‌ها و زحمات انجام‌شده در فضای عمومی كشور بیان و ثبت شود.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با یادآوری كارهای خوب و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت خاطرنشان كردند: در ۸ سال اخیر همه احساس و درك كردند كه رئیس‌جمهور محترم و همكاران ایشان، با تحمل سختی‌ها، نسبت به همه‌ی دولت‌ها و دوره‌های دیگر، كارهای بسیار پرحجم و پرشتابی انجام می‌دهند كه این واقعیت، نكته‌ی برجسته و قابل تقدیری است.

رهبر انقلاب با اشاره به خودداری دولت از استفاده از امتیازات «مسئولان دیگر كشورها» تأكید كردند: بی‌اعتنایی به امتیازات، كار بی‌وقفه و خودداری از آسودگی و استراحت، امتیاز بزرگ این دولت است و همه‌ی كسانی كه در صدد قضاوت هستند، باید به این نكات باارزش توجه كنند.



رهبر انقلاب طرح و تقویت شعارهای انقلاب را كاری ضروری برشمردند و افزودند: جبهه‌ ضد‌انقلاب سعی فراوان كرده كه این شعارها را كمرنگ و محو نماید و آنها را به تدریج به ضدارزش تبدیل كند اما موفق نشده است؛ كه علت اصلی آن، هوشیاری امام بزرگوار در طرح و تثبیت این شعارهاست.

ایشان وصیتنامه امام را لُبِ ارزش‌های مورد نظر آن عزیز به عرش سفركرده خواندند و با توصیه به مسئولان برای مراجعه‌ی مستمر به این وصیتنامه تأكید كردند: اظهارات و نوشته‌های امام بینات و محكمات انقلاب است، نه متشابهاتی كه بتوان تحریف كرد یا تغییر دارد.



رهبر انقلاب با تجلیل از اقدام دولت در برجسته‌كردن شعارهای انقلاب در داخل و خارج افزودند: احساس شرم‌نكردن در بیان اهداف، انگیزه‌ها و شیوه‌های انقلابی در مجامع جهانی، از جمله كارهای بزرگ دولت است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با توصیه به اعضای هیأت‌ دولت برای جهت‌گیری انقلابی در تمام فعالیت‌های آینده افزودند: امثال شما مدیران شایسته و كارآمد، لازم است تلاش كنید تا رویكرد انقلابی را در فعالیت‌های خود حفظ كنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار