جانبازکشورمان گفت: با بت حضور در دوران دفاع مقدس و جانبازی هیچ دینی بر نظام جمهوری اسلامی و مردم نداریم زیرا ما در دوران دفاع مقدس با خدا معامله کردیم .

علی رضا قربانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:من در دوران دفاع مقدس در عملیات های خیبر و بدر به درجه ارزشمند جانبازی نائل شدم و در این دانشگاه بزرگ اعتقادی و دینی توانستم ه چنین درجه ای راکه در صدر اسلام بزرگان دین مانند حضرت ابالفضل العباس (ع)بدست آوردند کسب کنم و در زیر سایه ایشان زندگی کنم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:به همت شهدا عملیات های مختلفی را در دوران جنگ تحمیلی انجام دادیم و توانستیم در جبهه های حق علیه باطل با ابزار توکل به خدای متعال و ائمه اطهار مقاومت را به نحو احسن انجام داده و حتی یک وجب از خاک کشور را به دست رژیم بعث عراق دشمن متجاوز ندهیم.

جانباز وآزاده کشورمان با اشاره به هدف از تحمل سختی ها اضافه کرد:ما در خاک عراق هم عملیات هایی را شبانه انجام می دادیم و برای عدم شناسایی از سوی دشمن روز ها در مکانهای خاصی استراحت می کردیم و تنها هدف ما سربازی در مکتب امام حسین(ع)و فرزند خلف ایشان حضرت امام خمینی(ره) بوده است .

قربانی در خاتمه با تاکید بر اینکه ما در دوران دفاع مقدس با خدا معامله کردیم اظهار داشت:ما آبروی خود را از اسلام وامام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در زیر سایه ولایت فقیه داریم و با بت حضور در دوران دفاع مقدس و جانبازی هیچ دینی بر نظام جمهوری اسلامی و مردم نداریم زیرا ما در دوران دفاع مقدس با خدا معامله کردیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.