مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس و برخي از بازيکنان در خصوص شايعه سکته علي دايي گفتند: شایعات اخیر در مورد سکته خفيف علی دایی، سرمربی پرسپولیس کذب محض است و ما اين موضوع را تأييد نمي کنيم.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  علی دایی پس از بازی به دلیل ناراحتی هواداران ناراحت بود اما بحث سکته و حمله قلبی شایعه برخی رسانه ها بود و ناراحتی دایی نیز به دلیل تعصب نسبت به هواداران و تیم پرسپولیس بوده اما مشکل خاصی بوجود نیامد فقط کمی فشار خون دایی بالا رفته بود.



*دهنوي: دايي عصباني بود/ رختکن هاي ما جداست، دايي را نديدم


بازيکن تيم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه سکته خفیف علی دایی در رختکن گفت: من در جریان سکته علی دایی نیستم چرا که بعد از بازی دایی را ندیدم تا درباره این موضوع اظهار نظر کنم.

دهنوی در ادامه اظهار داشت: ورزشگاه تختی به صورتی است که رختکن بازیکنان با کادر فنی جدا هستند. به خاطر همین من بعداز بازی، دایی را ندیدم تا متوجه سکته خفیفش شوم.



*سيدصالحي: سکته دايي را تأييد نمي کنم/ فشار خون دايي فقط بالا رفته بود


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سکته خفیف دایی بعد از بازی با نفت تهران گفت: من هم از رسانه ها متوجه شدم که علی دایی بعد از بازی حالش بد شده و فشارش بالا رفته بود.

سید صالحی در ادامه اطهار داشت: دایی با جان و دل برای پرسپولیس کار می کند و ما بازیکنان باید قدر این سرمربی را بدانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علی دایی بعد از بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و ما وی را ندیدیم تا متوجه سکته اش شویم و من هم از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم.

به هر حال ما بازیکنان باید جواب اعتماد دایی را بدهیم و با انجام بازی خوب مانع عصبانیت این مربی شویم./مح


برچسب ها: سکته ، علی دایی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار