دبيرستان مديريت بحران منطقه يك گفت: مانور 137 با مشاركت مديريت بحران منطقه يك امروز در محل اتوبان ارتش بعد از خروجي امام علي (ع)، تقاطع بلوار ارتش، خيابان از گل انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران فاتحي منش افزود: با عنايت به نزديك شدن به فصل سرما و بارندگيها دراين فصول سرد سال و با توجه به موقعيت جغرافيايي منطقه يك به لحاظ شيب منطقه و قرار داشتن در دامنه كوههاي شمال تهران و وقوع بارندگيهاي بيشتر نسبت به ساير مناطق شهرداري تهران اين مانور انجام شد.
با توجه به شروع فصول بارندگي و شروع سال تحصيلي جديد و ايجاد رخدادهاي بحران زا در منطقه يك، مديريت بحران مي تواند با تجهيز وسايل و ابزارهاي خود هماهنگي لازم را با موقعيت هاي بحران زا فراهم آورد.
فاتحي منش اظهار داشت: وجود لوازم و تجهيزات مورد نياز در خودروها مورد بازديد قرار گرفت و آماده به كار بودن نحوه استفاده از تجهيزات در چند آيتم اين در مانور مورد ارزيابي قرار گرفت.
فاتحي منش تصريح كرد: در همين راستا ستاد مديريت بحران منطقه يك با توجه به احتمال وقوع حوادث بيش بيني نشده در حين عمليات توسط نيروهاي اجرايي، هماهنگيهاي لازم را در خصوص استقرار نيروهاي عملياتي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني، استقرار يك دستگاه آمبولانس عملياتي اورژانس در موقعيت مانور انجام داده و كارشناسان ستاد مديريت بحران منطقه نيز در مانور مذكور حضور داشتند.
فاتحي منش عنوان كرد: ساخت دريچه هاي آهني با ابعاد مشخص با استفاده از تجهيزات هوا برش و دستگاه جوش با تخليه آب با استفاده از پمپ كف كش دستي و پمپ كف كش بنزيني، برش كنده هاي چوب با استفاده از اره چوب بره بنزيني، عمليات اطفاء حريق با استفاده از كپسولهاي اطفاء دستي كه در خودروهاي 137 تعبيه شده است از آيتمهاي ارزيابي نيروهاي اجرايي 137 منطقه و تجهيزات در اختيار آنها است.
فاتحي منش خاطرنشان كرد: لازم به ذكر است كه تمامي مراحل توسط مربيان و مسئولين اجراي مانور و با حضور مسئول 137 منطقه يك از لحاظ زمان بندي، سرعت عمل، تسلط و دانش استفاده از ابزار و تجهيزات و موارد ديگر مورد ارزيابي و بررسي قرار گرفت.
اميد است مديريت بحران بتواند با اجراي اين گونه مانورها در تجهيز امكانات و وسايل و در بالا بردن ارتقاء علمي و كيفي خود با موفقيت عمل نمايد./
برچسب ها: فصل سرما ، مانور ، منطقه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار