قم/

صبای قم بعد از 2 سال به دنبال پیروزی برابر فجر سپاسی

تیم فوتبال صبای قم بعد از دو فصل به دنبال کسب پیروزی در چارچوب یک رقابت لیگ برتری مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، روز جمعه در قم از این تیم پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اگرچه این هفته چند بازی مهم در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود اما بدون تردید برای قمی‌ها و شیرازی‌ها، حساس‌ترین بازی بین تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و صبای قم به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال، قرار است دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفتمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه هشتم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

صبای قم و صنعت نفت آبادان دو عملکرد کاملا تقریبا مشابه را در هفته‌های سپری شده از نیم فصل نخست مسابقات این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند ولی با فاصله سه امتیازی بین آن‌ها، هم اکنون صبا در بالای جدول و فجر شهید سپاسی شیراز در انتهای جدول جای دارند.

صبای قم در حالی این هفته چهارمین بازی خانگی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برگزار می‌کند که از سه دیدار خانگی قبل پیروزی برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، شکست برابر تیم فولاد خوزستان و تساوی با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را در کارنامه دیدارهای خانگی خود دارد./س

برچسب ها: قم ، صبا ، دنبال ، کسب ، پیروزی ، فجر ، سپاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.