دبیر هیئت تکواندوی استان قم از جدال تکواندوکاران آینده‌دار قم با حریفان خود در مسابقات لیگ نونهالان تکواندوی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هاشم آقایی اظهار کرد: بعد از اینکه دیدارهای هفته اول از مسابقات فصل جدید لیگ تکواندوی رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور پیش از ماه مبارک رمضان به انجام رسید و یک باخت برای تیم هیئت قم به همراه داشت، خوشبختانه وضعیت تیم بهتر شده است.

وی ادامه داد: تکواندوکاران قمی در دیدارهای هفته‌های دوم و سوم از نیم فصل نخست این پیکارها اگر چه یک بار به حریف خود باختند اما در نهایت به نخستین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها دست یافتند تا با امیدواری بیشتر به هفته‌های آتی فکر کنند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم در ادامه به برنامه دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم مسابقات این فصل لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات این هفته با جدال تیم‌های مدعی صعود از مرحله گروهی در خانه تکواندو تهران به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به پیکار 13 تیم در دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور یاد آور شد: دومین روز از دیدارهای هفته چهارم و پنجم از نهمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان باشگاه‌های کشور در بخش پسران‌ امروز برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات‌، در روز دوشنبه چهارم شهریورماه نیز که نخستین روز این رقابت‌ها بود‌ 10 تیم از گروه اول و هشت تیم از گروه سوم، با یکدیگر به رقابت پرداختند./س

برچسب ها: قم ، رقابت ، پسران ، تکواندو ، جام ، شکوفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.