زندی:

گرفتن کارت قرمز دلیلی برای اخراج آقا زمانی نیست/تا پایان قرار داد از ابراهیم زاده حمایت می کنیم

سرپرست تیم راه آهن سورینت بیان کرد: نمی دانم چه کسی شایعه اخراج آقا زماني را از تیم راه آهن پخش کرده است.

رستم زندی سرپرست تیم راه آهن سورنیت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار کرد:  نمی دانم شایعه اخراج آقا زمانی از تیم را به دلیل گرفتن کارت قرمز در بازی گذشته اعلام کرده است. باشگاه راه آهن جزو یکی از باشگاه های حرفه ای است که به دلیل یک کارت قرمز بازیکنی را اخراج نخواهد کرد .

وی در خصوص عملکرد تیم رضایت از سرمربی  نیز بیان کرد: از عملکرد و نتایجی که تیم کسب کرده است خیلی راضی نیستم اما کادر فنی ما تلاش خود را خواهد کرد تا در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشد و در هر بازی پیشرفت بیش تری خواهیم داشت تا بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم.

وی افزود:  باشگاه سورینت تا پایان دوره قرار دادی که دارد از ابراهیم زاده حمایت خواهد کرد و هیچ صحبتی در خصوص دادن زمان به مربی مطرح نکرده ایم.

زندی  در ارتباط با صحبت های تاج در خصوص  باز سازی ورزشگاه  تختی توسط باشگاه راه آهن سورینت و نفت تهران گفت: ما برای ورزشگاه هایی که مربوط به دولت است یک ریال هم هزینه نخواهیم کرد ، سال گذشته ما برای  بازی تیم نوجوانان در ورزشگاه  تختی 300 میلیون برای این ورزشگاه به درخواست فدراسیون فوتبال هزینه کردیم اما هنوز آن را به ما برنگردانده اند و وظیفه باز سازی ورزشگاه تختي وظیفه تیم ها نیست وخود فدراسیون باید هزینه ورزشگاه های تختی را پرداخت کند.

وی در ارتباط  با شرایط تیم و بازیکنان تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و کادر فنی تلاش خود را خواهد کرد که انشاء الله  روند تیم بازی به بازی رو به رشد باشد./آق
برچسب ها: زندی ، آقازمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار