بازیکن بومی تیم هندبال صبای قم گفت: تیم ما با آمادگی کامل منتظر دیدار این هفته با مس کرمان است و به دنبال دومین برد متوالی خود در لیگ برتر هندبال هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهران بیدخام کرد: مسی‌ها از تیم‌های خوب حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور هستند و هرگز نباید آن‌ها را حریفی ساده و آسان تلقی کنیم، بلکه باید با توان بیشتر از بازی هفته گذشته به میدان برویم.

وی ادامه داد: استراحت در هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برای ما مفید و موثر بود زیرا کادر فنی و حتی بازیکنان تیم با تماشای بازی‌های هفته نخست توانستند ارزیابی و شناخت کاملی از رقبا به دست بیاورند.

بازیکن تیم هندبال صبای قم اضافه کرد: ما در هفته دوم بر اساس شناختی که از تیم نیروی زمینی تهران برابر نیک اندیش اصفهان به دست آورده بودیم، مقابل این تیم صف آرایی کردیم و خوشبختانه توانستیم با وجود سنگین بودن بازی، این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم.

تیم هندبال صبای قم که سال گذشته در لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی و کسب جواز صعود به لیگ برتر شد، بعد از کسب پیروزی مقابل تیم نیروی زمینی تهران در هفته دوم لیگ برتر و پشت سر گذاشتن استراحت هفته نخست، در نخستین بازی خانگی خود در لیگ جدید هندبال باشگاه‌های برتر کشور، از ساعت 16 عصر پنجشنبه هفتم شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم هندبال صنعت مس کرمان پذیرایی می‌کند./س

برچسب ها: قم ، مس ، کرمان ، برد ، متوالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.