شهردار تهران در آخرین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: عدم انحراف برنامه در بودجه افتخار این دوره مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : قالیباف مهمان آخرین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود:‌ در خصوص تفریق بودجه  از اعضای شورای ا سلامی شهر تهران قدر دانی کنم که بحث حساب رسی رد شورای شهر تهران آغاز شد هر چند در دوره دوم نیز مطرح شده بود اما شورای سوم به صورت جدی آن را دنبال کرد.
وی ادامه داد: گزارش امروز حسابرس شورا که در سال 91  مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب ا عضای شورا رسید یکی از کارهای بی نظیری است که از بزرگترین افتخارات مدیریت شهری و شورای شهر و مجموعه شهری تهران است.
شهردار تهران در ادامه اظهار داشت: اگر به گذشته برگردیم در دهه هفتاد شهرداری حسابرسی نمی شد و عدم اظهار نظر اعلام میشد.
و شورای دوم وارد کار شد و این از افتخارات شورای سوم و دوم است. ما در سال 89 سه میلیارد انحراف در بودجه داشتیم که سال 88 هشت میلیارد شد سال 90 به پانصد میلیون تومان رسید و در سال 91  این عدد به صفر رسید و امروز مردم شهر تهران باید افتخار کنند که شورای سوم در روزهای پایانی خود آنچنان نظام مدیریتی در شهر اعمال کرد که این عدد به صفر رسید.
وی با اشاره به بودجه عمرانی و جاری بیان کرد: امروز بالای هشتاد درصد پروژه های شهرداری به مناقصه گذاشته شده که این از افتخارات ما است.
برای شورای سوم افتخار است که در بودجه 91 هیچ انحرافی وجود نداشته و رابطه حوزه عمرانی و جاری 15به 85 است.
قالیباف در پایان خاطر نشان کرد : من با 35 سال سابقه خدمت و هشت سال کار در شهرداری تهران از شورای شهر سوم کمیسیون برنامه و بودجه و شورای شهر تهران تشکر می کنم ./ف

برچسب ها: شورا ، اعلام ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار