نتايج پنج رشته از مرحله دوم و نهايي ليگ دوچرخه سواري زنان بامعرفي نفرات برتر اعلام شد و رکابزنان دبیری تبریز در روز نخست یک طلا ، یک برنز و یک مقام چهارمی کسب کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در ادامه مرحله دوم و نهايي ليگ دوچرخه سواري زنان كه با حضور ۴۱ ركابزن در قالب ۱۳ تيم و در ۲رده سني جوانان و بزرگسالان از روز گذشته در مواد جاده و پيست آغاز شده است،نتايج سه رشته ۳ هزار متر،اسپرينت و ۲۰۰متر بزرگسالان و دو رشته ۲هزار متر و اسپرينت جوانان مشخص شد و زهرا خلیلی خسروشاهی رکابزن دبیری تبریز در رشته دوهزار متر جوانان به مدال طلا رسید و پرستو باستي از تيم پاسارگاد تهران و فروزان عبداللهي عرب از تيم هيات همدان دوم و سوم شدند.

در این رقابتها همچنین عاطفه علوي از تيم دبيري تبريز در رشته تيم اسپرينت جوانان به مدال برنز رسید و پس از فاطمه هداوند از تيم هيات همدان و پرستو باستي از تيم پاسارگاد تهران سوم شد.

در رشته ۲۰۰ متر بزرگسالان فرشته كلاني از تيم دبيري تبريز پس از ريحانه طالبي از كاشي الماس كوير رفسنجان ، اتوسا عباسي از پاسارگاد تهران و زهرا صادق زاده از تيم ترافيك تهران به مقام چهارمی دست یافت.

در حال حاضر رشته تايم تريل انفرادي جوانان و بزرگسالان در حال برگزاري است و نتايج آن تا ساعتي ديگر مشخص خواهد شد.

اين رقابت ها در مجموعه ورزشي آزادي و پارك چيتگر در حال برگزاري است/س

 

برچسب ها: رکابزنان ، دبیری ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.