معاون وزير اطلاع رساني سوريه روز دوشنبه به طور تلويحي از احتمال اقدام نظامي سوريه عليه اسرائيل، در صورت حمله نظامي کشورهاي غربي به سوريه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سما، خلف المفتاح در پاسخ به سئوالي درباره آمادگي دولت سوريه در مقابله با حملات احتمالي کشورهاي غربي به اين کشور گفت دمشق سلاح راهبردي در اختيار دارد و مي تواند به اين حملات پاسخ دهد .

المفتاح افزود سلاح راهبردي سوريه به طرف اسرائيل نشانه گرفته شده است زيرا به اعتقاد دمشق اسرائيل عامل اصلي حمله نظامي غرب به سوريه خواهد بود و به همين علت اسرائيل هدف حملات سوريه قرار خواهد گرفت .

 معاون وزير اطلاع رساني سوريه تصريح کرد هدف اصلي غرب از حمله نظامي به سوريه در واقع ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه شامل کشورهاي لبنان ، سوريه ، عراق و ايران خواهد بود و درنتيجه اين کشورها به حمله نظامي غرب پاسخ  خواهند داد .

 مسئول سوريه در ادامه هشدار داد اگر آمريکا و اسرائيل دچار اشتباه شوند و به بهانه استفاده از سلاح هاي شيميايي به سوريه حمله کنند ، بي شک شعله هاي آتش اين حمله کل منطقه را فرا خواهد گرفت و بر امنيت جهاني تاثير خواهد گذاشت .

 وي افزود حمله نظامي به سوريه اشتباه فاحش و مرگبار از جانب باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا خواهد بود که با شعار گفتگو با ملت هاي جهان به قدرت رسيد و با دخالت نظامي مخالف مي کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار