مسئول امور هنری باغ موزه قصر گفت: به منظور آماده سازی و اعلام جدول صد هفته ای شنبه های نمایشنامه خوانی قصر، این برنامه به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران تئاتر،‌ بهنام شرفی  اظهار کرد: طی دو هفته تعطیلی شنبه های نمایشنامه خوانی قصر، یک کارگروه متون متقاضی را مورد خوانش قرار می دهد و از بین این آثار صد متن را برای اجرای نمایشنامه خوانی طی صد هفته انتخاب می کند. این آثار در ردیف متون و آثار نمایشی فاخر دنیا خواهند بود که پس از تأیید و مشخص شدن نوبت اجرا، در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصه اجرا خواهند شد.

مسئول امور هنری باغ موزه قصر در ادامه افزود: در تلاشیم تا ضمن موافقت با بنیادی، که نام آن متعاقباً و پس از قطعیت همکاری اعلام خواهد شد، امکان برگزاری شنبه های نمایشنامه خوانی را به شکل فاخرتری فراهم کنیم.

شرفی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون سه ماه است که شنبه های نمایشنامه خوانی قصر برگزار می شود و با احتساب ایام تعطیل رسمی، به طور دقیق شش هفته امکان برگزاری آن فراهم شده و نخستین نمایشی که در این برنامه مورد خوانش قرار گرفته "جسدهای پستی" اثر داریو فو و آخرین آن ها نمایش "اسپانیایی" بوده است. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار