تیم هندبال صبای قم در سومین هفته مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از تیم هندبال مس کرمان پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدارهای سومین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود و طی آن در یکی از دو دیدار روز نخست این هفته، صبای قم در خانه مقابل تیم هندبال مس کرمان قرار می‌گیرد.

صبای قم با توجه به حضور 11 تیم در لیگ برتر این فصل هندبال باشگاه‌های برتر کشور و اینکه هر هفته یک تیم استراحت می‌کند، در هفته نخست استراحت داشت و در هفته دوم توانست تیم هندبال نیروی زمینی تهران را با شکست مواجه کند و حالا می‌خواهد برای نخستین‌بار در خانه به میدان برود.

مسابقه تیم‌های هندبال صبای قم و مس کرمان از سومین هفته دور رفت بازی‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر پنجشنبه هفتم شهریور ماه در سالن شهید حیدریان قم جایی که نزدیک به دو هزار تماشاگر گنجایش دارد، برگزار خواهد شد.

اما مروری بر دیدارهای هفته دوم از لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که هفته دوم به کام میهمانان بود و یکی از میهمانان موفق این هفته تیم هندبال صبای قم بود که توانست در دیداری خارج از خانه با حساب 32 بر 30 تیم نیروی زمینی تهران را شکست بدهد.

به هر ترتیب اگر چه بیست و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان کشور هم اکنون هفته‌های ابتدایی خود را می‌گذراند و محلی برای عرضه بهترین بازیکنان به منظور حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود اما انگیزه حضور در تیم ملی می‌تواند زمینه ارائه بازی‌های بهتر و حضور استعدادهای ناب‌تری در هندبال کشور را ایجاد کند./س

برچسب ها: قم ، صبا ، مس ، کرمان ، پذیرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.