فرهاد شهریاری گفت: به اعتقاد من وام بلاعوض در این حوزه از وام بلاعوض برای صنعت کشاورزی واجب تر است چراکه می تواند در توسعه کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني جشنواره صنعت چاپ؛"فرهاد شهریاری"  ضمن ارزیابی مثبت از روند برگزاری جشنواره در سال های اخیر، ارائه تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی را یکی از راه های پیشرفت این حوزه دانست.
 
وی افزود: به اعتقاد من صنعت چاپ برای پیشرفت به سه گروه تسهیلات نیاز دارد؛ اول تسهیلات در گردش که در نتیجه همت مسئولان قرار است از سوی صندوق توسعه ملی به واحدهای چاپ و نشر اعطا شود. دومین تسهیلات مورد نیاز، ارائه وام برای تجهیز کارگاه است که باید به صورت وام طولانی مدت و بدون وثیقه ارائه شود.
 
شهریاری سومین نوع تسهیلات مورد نیاز برای رشد صنعت چاپ را اعطای سرمایه برای خرید ملک دانست زیرا بسیاری از واحدهای چاپی استیجاری مشکلات بسیاری دارند.
 
این چاپخانه دار هم چنین پیشنهاد اعطای وام بلاعوض به حوزه فرهنگ و هنر و چاپ را داد و افزود: به اعتقاد من وام بلاعوض در این حوزه از وام بلاعوض برای صنعت کشاورزی واجب تر است چراکه می تواند در توسعه کشور بسیار تاثیرگذار باشد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار