کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن 2013 شرکت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 151 عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با هدف درک درست از اهمیت مواد غذایی برای ادامه زندگی و همچنین آموختن ارزش‌های والای خانواده، دوستی و تفاوت‌های موجود در جوامع به بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن ارسال کردند.

 

این 151 اثر نقاشی را اعضای مراکز در شهرهای اهواز، آبادان، بهبهان، دزفول، سوسنگرد، شوش، گتوند،لالی و هویزه کشیده‌اند و از میان180 اثر رسیده از کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان خوزستان به این مسابقه ارسال شده‌اند.

 

کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون شماره یک دزفول و شوش هر کدام با 29 اثر، کانون شماره یک بهبهان با 16 اثر و کانون شماره 2 بهبهان با 13 اثر بیشترین شرکت کننده را در این مسابقه یبین‌المللی دارند.

 

بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری برای کودکان و نوجوانان 6 تا 15 سال در سال 2013 در کشور ژاپن برگزار می‌شود./س
برچسب ها: کودکان ، مسابقه ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.