معاون توسعه رفاه اجتماعی سازمان رفاه ،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آزادی حدود ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد با کمک خیران مناطق 22 گانه خبرداد.

حمیدرضا بتو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اینخبر افزود:برطبق دستورالعمل ابلاغی به مناطق ویژه ماه مبارک رمضان،آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بویزه زنان سرپرست خانوار یکی از موضوعهای مهم بود که خوشبختانه با کمک خیران و نیکوکاران در اکثر مناطق ۲۲گانهبا برپایی جشن گلریزان انجام شد.

وی ادامه داد: قراربود که هر منطقه شرایط آزادی ۳زندانی را فراهم کند کهدر برخی از مناطق این شرایط فراهم شد و در مجموع حدود ۱۶ زندانی جرایمغیرعمد با کمک نیکوکاران از بند خلاص شدند.

بتو به سایر برنامه های اجرا شده در این ماه مبارک هم اشاره و تشریح کرد:توزیع نان صلواتی،برپایی سفره افطاری برای ایتام با ظرفیت ۳۰۰ نفر ،طراحی فضاهای خاص در سرای محلات برای دریافت نذورات ،اهدای بنو سبد کالابه خانواده های نیازمند و.... ز جمله برنامه های اجرایی در این ایام مبارک بود.
 
معاون توسعه رفاه اجتماعی سازمان رفاه همچنین با اشاره به نزدیکی به ایامماه مهر و آغاز سال تحصیلی خاطر نشان کرد: برای استقبال از ماه مهر همدستورالعملی در حال اماده شدن است تا در هرمنطقه اقلام مورد نیاز برایدانش آموزان نیازمند با مشارکت مردمی و کمک خیران تهیه شود./ف
برچسب ها: آزادی ، جرایم ، غیرعمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار