وليد المعلم وزير امورخارجه سوريه تا ساعاتي ديگر در نشستي خبري موضع اين كشور در قبال هرگونه حمله احتمالي را تشريح مي‌كند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پايگاه خبري العهد:براساس گزارش رسانه ها "وليد المعلم" وزير امورخارجه سوريه در ساعت يك به وقت محلي در نشستي خبري موضع اين كشور در قبال ادعاهاي غرب واحتمال اقدام برخي از كشورها در خصوص حمله نظامي به سوريه را تشريح مي كند.

شب گذشته وزير اطلاع رساني سوريه تاکيد کرد ؛ ارتش اين کشور هرگز از سلاح شيميايي استفاده نکرده است.

عمران الزعبي ضمن رد ادعاي حمله شيميايي ارتش سوريه به حومه دمشق گفت : بدون ترديد دولت و ارتش سوريه نه در حال حاضر و نه در گذشته از سلاح شيميايي استفاده نکرده اند. اگر در سوريه سلاح شيميايي مورد استفاده قرار گرفته است، گروه هاي مسلح تروريستي مسئول اين اتفاق هستند. آنان هستند که اين سلاح ها را وارد سوريه کرده اند. برخي کشورها همچون ترکيه، عربستان و چند کشور اروپايي اين سلاح ها را به دست اين گروه ها مي رسانند. ما بدون پايه و اساس اين کشورها را متهم نمي کنيم. شاهد آن بوده ايم که مقامات آمريکايي، اروپايي و عربي در اظهارت خود از تسليح (مخالفان) سخن به ميان آورده اند.

کشورهاي غربي و عربي و همچنين ترکيه از زمان آغاز جنگ رواني عليه سوريه در چهارشنبه هفته گذشته، بر طبل جنگ عليه اين کشور مي کوبند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ولید ، معلم ، سوریه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار