رئيس اداره فضاي سبز منطقه 17 از برگزاري تور تفريحي و علمي بازديد از بازار گل شهيد محلاتي و كلاس آموزشي در سراي محله يافت آباد و كلاس گياهان آپارتماني در سراي محله زمزم خبر داد.

زهرا زماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: مركز آموزش و مشاوره گل و گياه به منظور آشنايي شهروندان منطقه با بازارهاي توليدات باغباني و كشاورزي و آشنايي بيشتر با انواع گونه‌هاي گياهي اقدام به برگزاري تور تفريحي و علمي آموزشي بازديد از بازار گل شهيد محلاتي به همراه 90 نفر از شهروندان منطه نمود.  
 
وي افزود: شهروندان اقلام گياهي و ادوات باغباني مورد نياز خود را با مشاوره كارشناسان مركز خريداري نموده و كارشناسان پاسخگوي سوالات آنها بودند.  
 
*برگزاري كلاس آموزشي در سراي محله يافت آباد 

زماني تصريح كرد: همچنين بنا به درخواست شهروندان منطقه، كلاس آموزشي گياهان آپارتماني در سراي محله يافت آباد برگزار شد كه در اين كلاس آموزشي كارشناس مركز، شهروندان را به نگهداري گل و گياه در آپارتمان تشويق نمود، برگزاري اين كلاس به صورت تئوري و عملي انجام و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.  
 
*برگزاري كلاس گياهان آپارتماني در سراي محله زمزم
 
وي از برگزاري كلاس گياهان آپارتماني در سراي محله زمزم خبر داد و خاطر نشان كرد: در اين كلاس آموزشي كارشناس مركز آموزش و مشاوره گل و گياه براي تشويق شهروندان به نگهداري گل و گياه در محيط زيست خود و روشهاي نگهداري و تكثير گياهان آپارتماني اطلاعات لازم را در اختيار آنان قرار داده و به سوالات آنان پاسخ گفت و در نهايت گلدان آپارتماني اهدا نمود./ف
برچسب ها: تفریح ، علمی ، بازدید ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار