فرماندار اهر نقش خیرین را در بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی در آئین افتتاح خانه بهداشت روستایی گفت: خیرین و مردم نوعدوست ایران اسلامی همراه و همگام با دولت در کمترین زمان بعد از وقوع زلزله 21 مرداد ماه سال 91 با حضور در مناطق زلزله زده و گسیل امکانات مورد نیاز زلزله زدگان به کمک آنها شتافتند و مردم داغدار و آسیب دیده از زلزله را از اولین ساعات تنها نگذاشتنه و در کنار آنها بودند.

وی، گفت: خوشبختانه خیرین این شهرستان علاوه بر مشارکت در بازسازی و احداث مسکن محرومین و اقشار کم درآمد و آسیب پذیر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نقش پررنگی را در ساخت اماکن عام المنفعه داشتند.

رئیس شورای مدیریت بهران شهرستان اهر گفت: با هماهنگی های به عمل امده و برگزاری جلسات متعدد با خیرین و بازدید میدانی از منطقه این افراد در ساخت مدارس، سرویس های بهداشتی، خانه های بهداشت، مساجد و سایر مکانهایی که به نحوی عام المنفعه و مورد استفاده عموم هستند مشارکت جدی داشتند.

فرماندار اهر خدمات انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را قابل مقایسه با دوران گذشته قبل از انقلاب نبوده و افتخار می کنیم که به عنوان خادمان نظام نقشی هرچند ناچیز در خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آنها داشته ایم.

وی، افزود: هم اکنون با تدبیر ویژه مسئولین دست اندرکار و حمایت دولت و مردم توانسته ایم گامهای عملی در بازسازی مناطق زلزله زده برداریم و منطقه را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کنیم./س

 

برچسب ها: بازسازی ، مناطق ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.