عضو كميسيون صنايع با بيان اينكه وزير ارتباطات مسئوليت سنگيني بر عهده دارد بطوري كه هم بايد تدبير كند و هم قفل هاي بسته را بازنمايد گفت:‌ وي بايد حقوق تضعيف شده از دولت را بازگرداند.

بهروز نعمتي، عضو كميسيون صنايع در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه وزير ارتباطات در دولت جديد بايد راهگشاي بسياري از مشكلات بوده و مسئوليت سنگيني بر عهده دارد اظهار داشت: دنياي ارتباطات و فناوري اطلاعات بسيار گسترده بوده و نياز به مديريت برنامه ريزي شده دارد تا با آزمون و خطا حركت نكند.

وي افزود: در دولت قبلي مجموعه پژوهشكده وزارت ارتباطات به نهاد رياست جمهوري واگذار شد كه به نوعي محدود شد و دولت نيز با پخش كردن آن عملا به ارتباطات بي توجهي نشان داد.

وي با اشاره به اينكه در دوره گذشته عملكردها به گونه اي بود كه به سمت انحلال وزارت ارتباطات هم پيش رفت خاطر نشان ساخت: اصلي ترين چالش در اين حوزه بحران مديريتي است كه با برنامه ريزي ميتوان به رفع معضلات و حركت به سمت اهداف چشم انداز گام برداشت.

وي در بيان ويژگي هاي مديران اين حوزه اذعان داشت: مديران بايد برنامه ريزي كرده و چند سال آينده را در برنامه هاي خود ترسيم كرده و سليقه اي و شخصي عمل نكنند.

وي همچنين به مشاركت بخش خصوصي و واگذاري مالكيت ها به مردم اشاره كرد و بيان داشت: اگر قرار است خصوصي سازي صورت گيرد بايد به معناي واقعي كارها به مردم و بخش خصوصي واگذار شده و سانسور وجود نداشته باشد./ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار