بيرجند/

برگزاری کنفرانس فیزیک ایران در دانشگاه بیرجند

کنفرانس فیزیک ایران و هجدهمین کنفرانس فیزیک دانشجویی در دانشگاه بیرجند با حضور اساتید و دانشجویان داخل و خارج در حال برگزاری است

به گزارش باشگاه خبرنگاران بيرجند

دبیر برگزاری کنفرانس گفت: این کنفراس از 4شهریور به مدت 4 روز در دانشگاه بیرجند برگزار در حال برگزاری است .

فیروز آبادی با بیان اینکه هزارو 100 مقاله به این کنفراس ارسال شد که 600 مقاله برای ارئه پذیرش شده است افزود: در کنفراس فیزیک ایران 70 مقاله به طورهمزمان در 5 سالن به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه شود .

فیزیک هسته ای، فیزیک مولکولی، نانو فیزیک، اپتیک، فوتوتونیک، ذرات بنیادی، فیزیک نظری، نجوم و کیهان شناسی، فیزیک هسته ای و پلاسما از جمله گرایش های این کنفرانس است.

دانشگاه های صنعتی شریف، اصفهان، زنجان، شیراز، مازندران، سیستان و بلوچستان، سمنان، بیرجند ، گیلان، تهران، شهید بهشتی، پیام نور تهران، الزهرا، پژوهشگاه دانش های بنیادی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری کرمان، دانشگاه علم و صنعت ایران، پژوهشگاه مواد و انرژی از جمله موسسات و دانشگاه های شرکت کننده در هجدهمین کنفرانس ملی فیزیک ایران است.

همزمان با برگزاری این کنفرانس کارگاه آشنایی با شرکت های دانش بنیان و طرح کسب و کار، مقاله نویسی و نقد علمی، نشست شاخه دانشجویی انجمن فیزیک ایران، مدرسه نانو فیزیک و مدرسه اندازه گیری خواص مغناطیس با استفاده از vsm برگزار می شود./س

برچسب ها: کنفرانس ، فیزیک ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.