علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی زیر17 سال در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال از امارات درباره قرعه کشی رقابتهای جام جهانی زیر17 سال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دوستی مهر درباره قرعه کشی مسابقات گفت: گروهبندی مسابقات به گونه ای است که تقریبا سختی رقابتها بین گروهها تقسیم شده است و نمی شود با قاطعیت گفت کدام تیم ها به مرحله بعد صعود می کنند. گروه ایران هم گروه سختی است و نام تیم های همگروه نشان می دهد که کار چقدر ما چقدر برای صعود سخت است. آرژانتین و اتریش و کانادا در فوتبال پایه نامهای بزرگی هستند که کیفیت مناسبی دارند.

وی ادامه داد: نسبت به جام جهانی 2009 نیجریه مراحل آمادگی و بازیهای دوستانه به مراتب کمتری داشته ایم اما ایرانی ها مرد روزهای سخت هستند و امیدواریم که بازیکنان ایرانی با غیرت و رشادتشان نشان دهند که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند. در هر حال از گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند و چهار تیم که بهترین تیم های سوم هر گروه باشند به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کنند و تیم های سوم هم شانس دارند و هیچ وقت نباید امیدهایمان را از دست بدهیم.

دوستی مهر در پایان گفت: به همراه دبیر کل فدراسیون و مشاور بین الملل فدراسیون گفت و گوها و مذاکراتی با ونزوئلا و تونس داشتیم که قرار شد آنها به جزیره کیش بیایند تا در مقابل این دو تیم دو بازی و یا با توافق بیشتر از هر کدام یک بازی انجام دهیم. قرار شد که 21 مهرماه وارد امارات شویم و تا بتوانیم تطبیق آب و هوایی را به خوبی انجام دهیم. ضمن اینکه امسال در جام جهانی به جای 23 بازیکن، باید 21 بازیکن رجیستر شوند که این کار ما را در انتخاب بازیکنان حساس تر می کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار