حداد عادل در نشست قدردانی از برنامه‌سازان برنامه‌های تابستان و رمضان 92 ، رسانه را از ارکان جامعه امروز دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این نشست ارکان جامعه دنیای کنونی را خانواده، مدرسه ، حکومت و رسانه توصیف کرد و گفت: رسانه در ساختن انسان امروز نقش بی بدلیل دارد و روز به روز این نقش بیشتر می شود.

وی با بیان ویژگی آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در ایران ، به نوعی تفرج مذهبی که در این آداب و رسوم نهفته است، اشاره کرد و گفت: صدا و سیما این جنبه از آداب و رسوم ماه مبارک را در ماه صیام امسال زنده کرد.

دکتر حداد عادل سپس روند تولید پیام را در ماه مبارک رمضان به مثابه سه مرحله کاشت ، داشت و برداشت توصیف کرد و افزود: به مدت یک ماه تمام تمرکز روی تقوی، اخلاق ، دینداری، ایمان و قرآن قرار می گیرد و این به منزله کاشت اعتقادات در دل مردم و آبیاری مزرعه دل‌ها در این ماه است .

وی سپس به برنامه سازان صدا و سیما نوید داد که محصول دینی در آینده ای نزدیک به ظهور می رسد . نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، برنامه « ماه عسل » را مثالی در  تاثیر برنامه های کوتاه مدت دانست و گفت : خاطره به یادماندنی پیدا شدن فرزند یک خانواده شهید اثرات میان مدت و بلند مدت دارد و اثرش را روی بینندگان خود می گذارد .

دکتر حداد عادل در پایان تاکید کرد: ساختن برنامه های جذاب و هنری که اخلاقی باشد کار دشورای است و صدا و سیمای جمهوری اسلامی به مدد تلاش‌های شما موفق به انجام آن شده است. /ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار