اين نرم‌افزار يکي از شناخته‌شده‌ترين برنامه‌هاي نرم‌افزاري در شاخه نرم‌افزارهاي فيلم‌برداري و عکس‌برداري با کيفيت بالا است. شما مي‌توانيد با نصب اين نرم‌افزار به امکانات بسيار متنوعي در زمينه ضبط حرفه‌اي، ويرايش بسيار پيشرفته و در نهايت انتشار حرفه‌اي دست پيدا کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با این روند پیشرفت تکنولوژی در چند سال آينده ديگر دانش‌آموزان مدارس به دنبال خريد دفتر و کتاب نخواهند بود و درون کيف مدرسه آن‌ها فقط يک رايانه همراه خواهد بود. دفتر و کتاب‌ها ديجيتال مي‌شوند و در اين جهان مدرن اگر دوست داريد که از ديگران عقب نمانيد، بايد کم‌کم با تغييرات موجود سازگار شويد.

همان‌طور که همه مي‌بينيم در حال حاضر بيشتر از گذشته از سي‌دي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي استفاده مي‌شود. شايد شما هم دوست داشته باشيد که آن‌چه را که در آن مهارت داريد، در قالب يک نرم‌افزار آموزشي در اختيار ديگران قرار دهيد. در اين صورت شما براي ساخت يک محصول آموزشي ديجيتال به يک نرم‌افزار احتياج خواهيد داشت. در اين مطلب به شما نرم‌افزاري را معرفي خواهيم کرد که بتوانيد با کمک آن به آساني محصولي آموزشي الکترونيک براي خود بسازيد.

اين نرم‌افزار AutoPlay Media Studio، نام دارد. اين نرم‌افزار بيش از هر چيزي براي آموزش‌هاي الکترونيک نرم‌افزارهاي کاربردي رايانه استفاده مي‌شود. با کمک آن شما قادر خواهيد بود که به راحتي از صفحه‌نمايش رايانه‌تان فيلم‌برداري کنيد.

اين نرم‌افزار يکي از شناخته‌شده‌ترين برنامه‌هاي نرم‌افزاري در شاخه نرم‌افزارهاي فيلم‌برداري و عکس‌برداري با کيفيت بالا است. شما مي‌توانيد با نصب اين نرم‌افزار به امکانات بسيار متنوعي در زمينه ضبط حرفه‌اي، ويرايش بسيار پيشرفته و در نهايت انتشار حرفه‌اي دست پيدا کنيد.

با اين اوصاف اگر که شما فقط از اين نرم‌افزار براي توليد فيلم آموزشي مورد نظرتان استفاده کنيد. در اين صورت به هيچ نرم‌افزار يا امکانات جانبي ديگري احتياج نخواهيد داشت و مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد که همين نرم‌افزار به تنهايي کليه نيازهاي شما را پاسخ خواهد داد. شايد يکي ديگر از احتياجاتي که در همين شاخه توليد نرم‌افزارهاي آموزشي الکترونيکي مورد نياز مي‌باشد، امکان به وجود آوردن قابليتي است که بتوان به آساني با استفاده از آن آزمون الکترونيک هم توليد کرد.

شما با استفاده از اين نرم‌افزار به سادگي هر چه تمام مي‌توانيد براي خود آزمون الکترونيک هم خلق کنيد. در بخش ضبط تصاوير اين نرم‌افزار اين امکان را در اختيار شما قرار دارد که کوچک‌ترين تصوير و حرکت روي صفحه‌نمايش مانيتور را ضبط کنيد.

همچنين شما مي‌توانيد تصاوير ويدئويي وب‌کم را نيز با کيفيت عالي در اينترنت ضبط کنيد. علاوه بر اين موارد اين نرم‌افزار صداي شما را هم با بالاترين کيفيت ممکن و با نويز بسيار کم ضبط خواهد کرد. تمامي حرکت‌ها و کليک‌هاي ماوس و کليدهاي صفحه‌کليد نيز با استفاده از اين نرم‌افزار ضبط خواهند شد.

در قسمت ويرايش هم اين امکان براي کاربر وجود دارد که هر گونه افکتي را که دوست دارد از افکت‌هاي موجود در نرم‌افزار انتخاب کرده و به تصاوير ضبط شده ويدئويي خود اضافه کند. همچنين مي‌توان در بخش ويرايش از امکان بريدن، چسباندن يا ميکس‌کردن تصاوير مختلف هم استفاده کرد.

در نهايت در بخش انتشار اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد پروژه‌اي را که توليد کرده‌ايد، به صورت يک فايل exe درآورده و بدون احتياج به نرم‌افزار ديگري آن را در هر محيطي اجرا کنيد. شما مي‌توانيد اين نرم‌افزار را از اینجا دريافت کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار