رئیس فراکسیون ورزش مجلس در نامه ای به رئیس جمهور، امیدوار رضایی و محمد رضا تابش را به عنوان گزینه های اصلح پیشنهادی این فراکسیون برای تصدی مسئولیت وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این نامه که به امضای مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس رسیده و با شماره 924461/د برای حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران ارسال شده است، با اشاره به اهمیت و کارکرد برجسته وزارت ورزش و جوانان در اجرای برنامه های دولت خواستار معرفی فردی قوی و کارآمد به عنوان گزینه تصدی این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید شده است.

فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه نامه خود به رئیس جمهور با اشاره به "بررسی شاخص های مختلف مورد نیاز پست وزارت ورزش و جوانان از قبیل تعهد، ولایت پذیری، تخصص، مقبولیت، رای آوری و... " جمع بندی برای پیشنهاد فرد مذکور را شامل محمد رضا تابش و امیدوار رضایی اعلام کرده است.

تابش در حال حاضر نایب رئیس فراكسیون ورزش مجلس بوده و رياست فدراسيون سواركاري كشور از جمله سوابق ورزشی وی به شمار می رود.

امیدوار رضایی نیز نماینده چهار دوره مجلس و رئیس فراکسیون ورزش مجلس هشتم بود که عضویت هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ایران، فدراسیون های جودو، دوچرخه سواری و شنا و نیز ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال از جمله سوابق ورزشی وی به شمار می رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.