معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از بازدید سرای محلات به منظور رسیدگی به مشکلات آنها خبر داد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در این بازدیدها نوع فعالیت ها، کیفیت، اثر بخشی خانه ها، درآمد و هزینه های سرای محلات بررسی می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: روسای ستادی و مسئولین اجتماعی نواحی هر هفته در یک محله حضور یافته و بصورت مبسوط و جزء به جزء نسبت به بررسی موارد اقدام کنند.

زمانی تصریح کرد: هفته گذشته مشکلات ناحیه 9 در سراسر محله مجید آباد از ساعت 9 الی 12 مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد هر چه سریعتر نسبت به رفع موارد مطروحه در جلسه اقدام لازم صورت گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 بیان کرد: با توجه به اصل آموزش همگانی شهروندان، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 با همکاری واحد سلامت ناحیه اقدام به برگزاری کلاس مهارت های زندگی در سرای محله خاک سفید کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهداف شهرداری مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به ارتقاء سطح فرهنگ شهر نشینی و رفاه بیشتر شهروندان بی خانمان ساکن در بوستان سحر جمع آوری و ساماندهی شوند که این روند به صورت مستمر و برنامه ریزی شده در سطح ناحیه 6 انجام می پذیرد. /ف

برچسب ها: محله ، بوستان ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار