سرمربي تيم تنيس روي ميز بانوان هيئت البرز گفت: در ليگ امسال بزرگسالان موفق شديم با بازيکنان کم سن و سالمان به مقام سوم برسيم.

پروين شفيعي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در خصوص ليگ بانوان تنيس روي ميز اظهار داشت: در ليگ امسال تمامي بازيکنان تيم هئيت البرز در رده سني نونهالان و نوجوانان بودند کوچکترين آنها مينا پورموسوي دانش اموز ششم دبستان بود که بازيکن آينده‌داري است با توجه به تمرينات خوبي که در هئيت البرز داشتيم موفق شديم بعد از تيمهاي فولاد ماهان و مس کرمان به مقام سوم برسيم.

نايب رئيس هئيت تنيس روي ميز البرز درباره بازيکنان اصلي تيمش گفت: فاطمه جمالي‌فر، مينا پورموسوي، غزاله ملاطلب و مريم معظمي بازيکنان اصلي تيم هيئت البرز هستند که همگي آنها به عنوان اعضاي تيم ملي ايران تا چند روز آينده به مسابقات قهرماني جوانان و نوجوانان آسيا قطر اعزام مي‌شوند.

وي در پاسخ به اين پرسش که نظرش درباره طولاني شدن ليگ 91 و پايان يافتن آن در شهريور ماه 92 چيست اذعان داشت: شرايط مختلف مانند حضور برخي بازيکنان حاضر در ليگ در مسابقات برون مرزي باعث شد که ليگ 91 طولاني شود در خرداد ماه هم که همزمان با امتحانات بازيکنان تيم ما بود و هئيت البرز به هيچ عنوان قبول نکرد که مسابقات ليگ برگزار شود.

شفيعي به حضور تيم هئيت البرز براي اولين بار در ليگ 90 بانوان اشاره کرد و در اين باره اظهار داشت: هئيت البرز در ليگ 90 براي اولين بار تيم داد. در آن سال هم با همين بازيکنان کم سن وسال مسابقات ليگ را آغاز کرديم اما مسابقات دور برگشت ليگ همزمان با امتحانات بازيکنان ما و نتوانستيم ليگ را تا آخر ادامه دهيم، در ليگ 91 هم تمام هزينه از جمله ورودي ليگ و... بر عهده هئيت بود.

سرمربي تيم تنيس روي ميز هئيت البرز درباره بازي آخر تيمش گفت: در هفته آخر ليگ 91 اول شهريور 92 ميزبان تيم فرشتگان بوديم و موفق شديم با نتيجه 5 بر 3 آنها را شکست داده و سومي ليگ را از آن خود کنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار