سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان ازاعزام یک والیبالیست بدون رضایت وی به مسابقات المپیک خبر داد و بیان کرد معاون وزیر ورزش سابق 10 میلیون تومان بیت المال را هزینه حضور مهدی قبادی در بلغارستان کرده است.

محمد ترکاشوند سر مربی تیم ملی والیبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان انجمن والیبال ناشنوایان در انتظار برگزاری جلسه با علیمراد رئیس فدراسیون ناشنوایان – پیوند اعضاء و بیماران خاص مبتی بر تدوین و برنامه ریزی در خصوص برنامه های آتی تیم ملی هستند البته تاکنون از سوی فدراسیون تماسی مبنی بر برگزاری جلسه با اعضاء کادر فنی تیم گرفته نشده است.
وی ادامه داد:
فدراسیون در حال حاضر در پی کسب جوایز و سکه های ورزشکاران از مسابقات المپیک 2013 بلغارستان است. امیدواریم در آینده نزدیک پاداش های بازیکنان از سوی وزارت ورزش به ورزشکاران و والیبالیست های ناشنوا تحویل داده شود.
ترکاشوند افزود: متأسفانه علی رغم تلاش بازیکنان تیم ملی اما از آن جایی که ورزش والیبال بازی گروهی قلمداد می شود از این رو تعداد سکه هایی که به بازیکنان تیم ملی والیبال تعلق گرفته است بسیار کم است.
البته با توجه به اطلاعات موثقی که کسب کرده ام سجادی معاون وزیرورزش در اقدامی تاسف برانگیز دستور به کاهش سکه های بازیکنان تیم ملی والیبال کرده است.
ترکاشوند ادامه داد:
سجادی معاون وزیر ورزش در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان خواهان اعزام مهدی قبادی پاسور سابق تیم ملی بوده است. اما به عنوان سر مربی تیم اعتقادی به این بازیکن نداشتم و مایل به حضور وی در اردوی تیم ملی نبودم.
متأسفانه سجادی با دخالت های خود و با رابطه بازی این بازیکن را با  تیم های دیگر ناشنوایان به بلغارستان اعزام کرد.
وی ادامه داد:
سجادی معاون وزیر ورزش به خوبی از اینکه مهدی قبادی را در حساسترین تیم ملی والیبال به خدمت نمی گیرم اطلاع درست و دقیقی داشت وبا اینحال این بازیکن را که 10 میلیون تومان برای فدراسیون ناشنوایان پیونداعضاء و بیماران خاص هزینه بر بوده است را به بلغارستان اعزام کرد
سراجی افزود: مهدی قبادی به مدت 15 روز در بلغارستان بدون اینکه تأثیری در روند تیم ملی والیبال بگذارد حضور داشته است و 10 میلیون نیز از پول بیت المال هزینه ی وی شده است.
ترکاشوند تصریح کرد: به عنوان فردی که سال ها از ورزش والیبال فعالیت کرده ام و هم اکنون نیز سر مربی تیم ملی والیبال ناشنوایان هستم برای ورزش کشور و سجادی متأسف هستم.سجادی اگر تمایل به حضور مهدی قبادی به بلغارستان داشته است چرا از پول بیت المال هزینه کرده است. وی در صورت علاقه ی شدید به حضور قبادی باید از هزینه ی شخصی خود این بازیکن را عازم بلغارستان می کرد.

ترکاشوند تصریح کرد: این بازیکن توسط من از اردوی تیم ملی خط خورده بود و تمایلی به حضور قبادی نداشتم و با وجود اینکه از سوی مسئولان برای دعوت این بازیکن به کادر فنی تیم اصرار شده بود اما به عنوان سر مربی تیم به هیچ عنوان خواهان ضایع کردن حق دیگران نبودم از این رو توجهی به دستوارات آنها نکردم.

سراجی افزود: سجادی علی رغم اینکه بازیکن مورد علاقه ی خود را به بلغارستان اعزام کرده است اما از آن جایی که از مهدی قبادی در بازی های المپیک بهره مند شده ایم در راستای جبران و تلافی تصمیم اعضاء کادر فنی در صدد کاهش تعداد سکه های تیم ملی والیبال ناشنوایان بر آمده است. وی ناراحتی خوداز این موضوع را با کاهش پاداش به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی جبران می کنند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
mehrad
۲۳:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
واقعا حق با تركاشوند است كه دنيا سوم شديم با ١٥ عدد سكه خيلي كم است اميدوارم باداش خوب به تيم واليبال بدهد خوشحال شويم
آخرین اخبار