سرپرست وزارت آموزش و پرورش طول سال تحصيلي در دنيا بر اساس مطالعات تطبيقي را بين 180 تا 220 روز و اين دوره در كشور ايران را براساس مصوبه شوراي عالي آموزش و پرورش 200 روز اعلام كرد .

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش ، دكتر علي اصغر فاني صبح امروز  در نشست مشترك اعضاي شوراي معاونان و مديران كل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهيد باهنر تهران با درود به ارواح پاك شهدا و روح ملكوتي بنيانگذار انقلاب اسلامي (ره) ، آرزوي طول عمر براي رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالي ) تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت : ياد معلمان و دانش آموزان شهيد ، همان ها كه نهال جمهوري اسلامي را آبياري كردند و ما افتخار داريم امروز به عنوان خدمتگزاران جمهوري اسلامي در صحنه آموزش و پرورش حضور پيدا كنيم را گرامي مي داريم.
وي با اشاره به اولويت هاي سنواتي آموزش وپرورش و اخبار منتشره در رسانه ها ، شهريور را ماه آمادگي براي بازگشايي مدارس دانست و افزود : بايد تمام امكانات و منابع خود را جمع بندي كنيم و آماده بازگشايي مدارس شويم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با فرض اينكه امسال 15 شهريور ماه ،  سال تحصيلي آغاز مي شود ، افزود : بايد پرونده بازگشايي مدارس را تا اين تاريخ ببنديم و در فرصت باقيمانده تا اول مهر به موارد جزئي تر بپردازيم تا اول مهر را به خوبي و با شكوه آغاز كنيم.
وي يادآور شد : تلاشمان تا پيش از اول مهر بايد فراخواندن دانش آموزان در مدرسه به منظور ارائه برنامه هفتگي به آن ها باشد تا روز اول مهر با برنامه آغاز شود و يك روز نيز از دست نرود.
وي با تاكيد بر نزديك شدن هر چه بيشتر به نرم مصوب 200 روز طول دوره آموزشي در يك سال تحصيلي ، در جمع مديران كل آموزش و پرورش استان هاي كشور به معرفي بابالو به عنوان مدير كل جديد دفتر وزارتي و دكتر كفاش به عنوان سرپرست مركز اطلاع رساني و روابط عمومي پرداخت و از زحمات صبح خيز و فرهادي تقدير كرد./ف
برچسب ها: تحصیل ، مدارس ، مصوبه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار