مديريت راه و شهرسازي شهرستان تهران ازآمادگي لازم براي ارائه بهترين خدمات به هموطنان در دور دوم سفرهاي تابستاني خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،  فرهاد فرح بخش گفت: راهداران اين شهرستان براي ارائه كامل خدمات به مسافران و كاربران جاده اي در ايام پايان تعطيلات و دور دوم سفرهاي تابستاني، اقدامات خويش را از نيمه ماه مبارك رمضان افزايش داده و با برنامه ريزي صحيح هم اكنون در آمادگي مطلوبي براي ارائه بهترين خدمات رساني قرار دارند.

وي افزود: در طي اين مدت راهداران با نظارت مستمر و شناسايي نقاط مورد نياز به لكه گيري سطح سواره رو و تهيه ملزومات لازم، اقدام به لكه گيري محورهاي حوزه استحفاظي نموده اند.
بنابراين گزارش محورهاي ياد شده شامل آزاد راه تهران- كرج در هر دو لاين شمالي و جنوبي، محور روستايي ورديج- واريش، محور اصلي امامزاده داوود (ع) و راههاي روستايي منشعب از آن نظير سنگان، كيگاه، رندان و كشار عليا و سفلي هستند.

همچنين در همين راستا اين مديريت اقدام به شناسايي نقاط پر حادثه در محور امامزاده داوود (ع) نموده و با هماهنگي و مساعدت مديريت راهداري اداره كل، در چهار مقطع مهم اين محور و دهانه تونل سولقان با نصب جمعاً بيست و دو چراغ راهنمايي خورشيدي (سولار) اقدام به ايمن سازي محور كرده است.

همچنين در 20روز گذشته با هماهنگي مديريت راهداري، مسير امامزاده داوود (ع) و راههاي روستايي ياد شده و منشعب از آن حدوداً به طول ٣٥ كيلومتر به صورت كامل خط كشي و آماده بهره برداري مطلوب توسط اهالي و زائران حرم حضرت امامزاده داوود حسني (ع) است.

فرح بخش افزود: از كليه مردم شريف تقاضا داريم با توجه به حجم بالاي ترافيك در ايام پايان تعطيلات وبا توجه به توصيه هاي راهداران و ساير عوامل امدادي و انتظامي در جاده ها و با دقت كافي به علائم و اخطارهاي منصوبه در محورها، بالاخص رعايت سرعت مطمئنه و حق تقدم عبور، ايام خوش و بدون حادثه اي را براي خود و ساير هموطنان فراهم آورند.

فرهاد فرح بخش مدير راه و شهرسازي شهرستان تهران همچنين در پايان از تغيير محل اين اداره شهرستاني خبر داد وگفت: با توجه تجميع ادارات مسكن و شهرسازي و اداره راه و ترابري شهرستان تهران و استقرار نيروهاي هر دو اداره در مديريت راه و شهرسازي شهرستان تهران و نياز به فضاي اداري بيشتر؛ به جهت تسهيل در امور ارباب رجوع با پيگيري هاي صورت گرفته و محل اين اداره به ساختمان جديد منتقل شده است.

وي افزود: كليه مراجعان مي توانند از اين پس به محل جديد اين اداره واقع در آزاد شهر- خيابان سرو آزاد- خيابان شهيد گودرزي – خيابان چهارم شرقي- پلاك ٣٧ مراجعه كنند.

فرح بخش در پايان اظهار داشت: همچنين تلفن ٤٤١٩٠٩٠٥ و تلفكس ٤٤١٩١١٠٢ همه روزه به جز پنجشنبه ها و ايام تعطيل و در ساعات اداري پاسخگوي مراجعان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امادگی ، سفر ، تابستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار