سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: 2 سهمیه خود را صرف جذب بازیکنان فنی می کنم، وقت اضافه برای آموزش و هماهنگی بازیکنان مبتدی ندارم.

محسن خبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مدت زمانیکه هدایت تیم هلال احمر را بر عهده گرفته ام، تمرینات منظمی بر پا شده و بازیکنان در شرایط ایده آلی قرار گرفته اند آمادگی آنها از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی قابل قبول است و روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز افزود: تیم هلال احمر تبریز تازه متولد شده است زیرا پس از حضورش در لیگ برتر فصل گذشته عملکرد قابل قبولی نداشت به همین دلیل تعداد انگشت شماری از بازیکنان را در تیم حفظ کرده ایم و تیم با ترکیب جدید و جوانی در رقابت ها حاضر می شود.
نباید در این مدت کوتاه انتظار زیادی از تیم داشته باشیم تزریق افکار مثبت به بازیکنان کمک به آنها برای آغازی دوباره و همچنین هماهنگی با یکدیگر مستلزم زمان منطقی می باشد.

خبیری در ادامه بیان داشت: تاکنون به بیش از نیمی از خواسته های فنی خود در تیم دست یافته ام و معتقدم حالا بهترین زمان برای برگزاری دیدارهای دوستانه است تا نقاط قوت و ضعف تیم را در رقابت  با لیگ برتری ها تشخیص دهیم.

البته از ابتدا نیز برگزاری بازیهای خارج از خانه جزو مهمترین برنامه هایم بود تا بازیکنان قبل از حضور در رقابت های لیگ برتر تجربه صف آرایی مقابل مدعیان را داشته باشد در همین راستا فردا مقابل شهید منصوری و روز پنجشنبه رو به روی میثاق قرار می گیریم اگر شرایط بدنی بازیکنان اجازه دهد روز چهارشنبه نیز با تأسیسات دریایی رقابت می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که طی انجام بازیهای تدارکاتی به نقاط ضعفی در ترکیب برسم از 2 سهمیه باقی مانده تیم استفاده خواهم کرد البته نفراتی جذب می شوند که در کوتاهترین زمان در آرایش فنی تیم جاي گیرند و از لحاظ فنی نیز در حد دیگر بازیکنان باشند ما وقت اضافه برای هماهنگی های اولیه نداریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار