مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ناوگان تاکسیرانی برای خدمات رسانی در مهر ماه در آماده باش کامل جهت رفت و آمد دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران میثم مظفر گفت: روزانه 5.4 میلیون توسط 80 هزار تاکسی در پایتخت جابجا می شوند که در مهر ماه و همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی بر تعداد مسافران افزوده می شود، از این رو برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته تا بتوانیم با تمام ظرفیت و توان نسبت به خدمات رسانی و جابجایی شهروندان در تهران اقدام کنیم.

وی افزود: 6 هزار تاکسی شهر تهران نیز به عنوان سرویس مدارس به دانش آموزان خدمات رسانی می کنند که تمامی این خودروها درارای برگه معاینه فنی هستند.

رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه اظهار داشت: بخش قابل توجهی از تاکسی ها در مهرماه در مراکز پر تردد مستقر خواهند شد و تقویت ناوگان در مراکز آموزشی مانند دانشگاهها نیز صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: واحدهای گشت با 70 دستگاه خودرو در مهر ماه از 6:30 دقیقه صبح بر عملکرد تاکسی ها در شهر نظارت دارند تا شاهد بروز تخلفات و نا رضایتی شهروندان نباشیم.
مظفر با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی از والدین از سرویسهای غیر مجاز برای جابجایی فرزندانشان استفاده می کنند در پایان اظهار کرد: توصیه می شود برای حفظ ایمنی و سلامتی دانش آموزان از سرویس مدارس مجاز استفاده شود زیرا رانندگان مدارس به صورت ویژه تحت آموزش قرار گرفته تا ضمن رعایت کامل قوانین رفتار و برخورد مناسبی با دانش آموزان داشته باشند./ف
برچسب ها: ناوگان ، تاکسیرانی ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار